Recenze (330)
Příkopy (2007) (seriál)
už ten název je hloupý.
Tomu neuveríš (2010) (pořad)
Neuveřil jsem 0%.
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Tohle byla hrozná záležitost. Tak žalostného záporáka jsem ještě neviděl, on byl vlastně jen mix Dartha Vadera, soudce Dooma z filmu falešná hra s kralíkem Rogerem a adolfa Hitlera s jeho novou říší, prakticky nic nového. U bojového filmu se čeká dobrý Fight, ale to se nekonalo zápasy byly navísost otřesné a krátké, plus grimasy které házely hlavní postavy při svých ´´skvělých´´ ůderech byly legrační až ubohé. Jean-claude Van Damme to už jaksi nezachránil občas prohodil nějaký povedený hlod, ale to bylo žalostně málo. Kýčovité, Ubohé a naprosto Klišovité. Tomuto zpracování slavné hry se dá vytknout snad ůplně všechno a vyzdvihnout prakticky nic. Velmi slabý film 15%
Bailando - Tančím pro tebe (2007) (pořad)
Jěště aby daly to tančení na ledě a Nova už může okopírovat kde jakou capinu velmi, velmi slabé 2%
Dragonball: Evoluce (2009)
Hrozná sračka. Son-Goku je totální idiot a z vynalézavé Bulmy udělaly Tomb Rider no a nagelovaný Yamucha (ve filmu je řečen jako Jamča) to už je bez komentáře, ale hlávní otázkou je proč Goku s Kamehamou letěl a nebo odkdy chodí Goku do školy????? to už jsem se neudržel ani na židli. Slávný seriál američané jak jinak než totálně sprasily stěží 1%, ne chci říct -1%.
Vím, cos dělal v pátek (2009) (pořad)
Vím, cos dělal v pátek to zní jako nějaký voajérský pořad 0%.
Rande (1997) (pořad)
Dámy a pánové přichází Slávek Burák a Markéta Majorová 15%.
Stahovák (2009) (pořad)
Otřesné, odporné no prostě totální sračka i když od Novy se nic jiného ani čekat nedá 10%.
Trapasy (2007) (seriál)
Ano opravdu trapné 0%.
The Omega Man (1971)
skoro jako komedie ze serie scary movie 19%.