Recenze (3 835)
Pozemšťan (2007)
Neuveriteľné predstavenie, sám by som veril všetkému, keby som tam s ním.
Hirokin (2012)
Vykradnuté a veľa krát na smiech, ale rozhodne nie na umretie.
Transformers (2007)
Už prvýkrát, keď som to videl som bol z toho v extáze a po záverečných titulkoch som si to pustil od začiatku. Je pravda, že to má nejaké chyby, ale za tie peniaze a hlavne ak máte radi megarobotov mlátiacich sa na ulici..nie je o čom. A ten škorpión v púšti! Mne sa veľmi páčil aj soundtrack.
Chata v horách (2012)
Poriadne iné, zvláštne, špecifické, ale pre mňa hlavne zaujímavé. Posledná polhodinka super, super.
Violet & Daisy (2011)
Baby ma do toho deja až tak nevtiahli a moc som im neveril to, čo hrali. Najväčšie pozitívum bola rola obete Jamesa Gandolfiniho.
Lásky čas (2013)
Veľmi milé predstavenie, na čele so skutočne úžasným otcom.
Co udělal Richard (2012)
Nič neobyčajné, ale predsa dobre zahrané a veľmi skutočné.
Pí a jeho život (2012)
Neuveriteľne prerozprávaný príbeh a pastva pre všetky zmysly.
Památkáři (2014)
Ako dobrý Američan zachránil svetu jeho kultúrne dedičstvo.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Neviem, čo na tom ľuďom chýba alebo vadí. Mne rozhodne nič.