Recenze (3 786)
2 zbraně (2013)
Nečakal som od tohto filmu veľa, o to viac som bol príjemne prekvapený. V deji je to trochu prepletené a popletené, kto s kým, ale aspoň som celý čas nevedel kto koho vyvraždí. Wahlberga moc nemusím, ale v tomto prípade on s Denzelom vytvorili pre mňa veľmi prijateľné duo.
Zpráva o Europě (2013)
Čo u mňa stráca na ukážkach krásy vesmíru a príbehu plného nečakaných zvratov, to naháňa na realistickosti.
Sunshine (2007)
Cillianovmu Capovi som to celé veľmi žral a hlavne vďaka nemu som mal z toho taký dobrý zážitok. Podobné záchrany sme už videli, ale tunajšie zábery na Slnko a soundtrack úžas!!
Podfukáři (2013)
Jesse a Woody sa mi vo svojich rolách veľmi páčili, zvyšok sa dal zniesť. Kúzla, triky, efekty super, ale ten dej a hlavne koniec teda mohli dopadnúť inak. Napriek tomu spokojnosť.
The Human Race (2013)
Duchaplný zážitok nečakajte, ale ak sa vám páčia vybuchujúce hlavy a potoky krvi, tak do toho.
Liga spravedlivých: Válka (2014)
Zo začiatku pre mňa trošku pomalší rozbeh, ale potom keď padne prvý mrakodrap!!
Liga spravedlivých: Záchrana světa (2013)
Alternatívne osudy hrdinov na čele s tatkom Batmanom a kostlivcom Supermanom...SUPER! A samozrejme Run FLASH rUN!!
Berlínská mise (2013)
Veľmi dobrá akcia na ázijský špionážny spôsob!! Aspoň ja som sa rozhodne nenudil.
Michael Kohlhaas (2013)
Mads a ozvučenie múch na každom rohu super!! Ale to korytnačie tempo, ktorým sa to uberalo mi vzalo všetky sily, aby som si to náležite užil.
Noe (2014)
Už začiatočné scény ma nútili sa zamyslieť, či nebola chyba prísť na tento film. Neskôr sa to trošku zlepšilo, ale rozhodne nič extra. Noe sa mi v Russelovom poňatí mesiášskeho gladiátora so svedomím páčil, ale viackrát si to asi nepozriem.