Recenze (882)
Univerzita pro příšerky (2013)
Môže byť, povesť si týmto dielom Pixar nepokazí, ale bohužiaľ ani výrazne nepolepší. Prekvapil ma záver a to i vzhľadom na skutočnosť, že som už videl Príšerky s.r.o.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
David Fincher potvrdzuje svoje majstrovstvo a v spojenie s Bradom Pittom opäť funguje na výbornu. Vyzdvihol by som i krásnu postavu Cate Blanchett. Predsa mi to ale nedá a musím si povzdychnúť že Fincherovho talentu je na takýto "srdcobôľ" škoda.
Qian nu you hun (2011)
Kto má rád čínske fantasy, bude spokojný. Na filme je vidno i slušný rozpočet. Pôvodnú verziu som nevidel, takže nemám s čím porovnávať. Wilson Yip je zručný režisér, ktorý si dokazuje, že ma širší záber ako len mlatičky s Donnie Yenom (i keď tie mu asi idú najlepšie).
Muži v černém 3 (2012)
Najlepší diel série, ktorá ma príliš neberie. Prekvapil nezvyčajný záporák a nápad s cestovaním v čase. Tak 7/10.
Skvělý plán (2012)
Priznám sa, že na začiatku filmu mi boli titulné postavy riadne nesympatické, ale postupne sa to lepšilo. Taká príjemná pripomienka skutočnosti, že Francúzi romantické/dobrodružné komédie stále vedia. Tak 7/10.
Osamělý jezdec (2013)
Poctivá letná bruckheimrová zábava, ktorá bola už vopred odsúdená k neúspechu. Ja som teda z kina odchádzal spokojný. Minimálne o jednu hviezdičku sa postaral Hans Zimmer.
Hvězdná pěchota: Invaze (2012)
Pre mňa zaujímavé hlavne z technického hľadiska, animácia je skutočne dobrá, až na ľudské tváre, ktoré sú stále nejaké strnulé. Zdalo sa mi, že na ženských tvárach (tvaroch) tvorcovia popracovali výrazne viacej ako na tých mužských. :) Samotný film ponúka slušný akčný sci-fi štandard, bez výraznejších prekvapení.
Tai ji quan (1996)
Sympatický debut Jackyho Wo v réžií ostrieľaného Woo-ping Yuena, ktorý opäť drátuje o dušu spasenú. Humor dobrý, záverečný naťahovaný súboj ma už trošku nudil.
Kick-Ass 2 (2013)
Ešte stále vcelku obstojné pokračovanie geniálnej jedničky. Chýba nadhľad, väčšia vyváženosť a je to tak trochu o ničom, resp. všetci sa stála snažia niečo riešiť a ja bohužiaľ po skončená filmu neviem čo. Hit-girl je stále perfektná. Čím skôr musím prečítať predlohu. Som zvedavý, čo z nej vlastne vo filme ostalo.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Celkom to ušlo, hlavne kvôli Rockovi a obstojnej akcii (ta skalná naháňačka má grady) a je to blbé tak akurát. V každom prípade mytológia okolo Hasbro panáčikov mi je aj naďalej ukradnutá!