Recenze (115)
Což takhle dát si špenát (1977)
Díky tomuhle jsem jako malej žačal jíst špenát! Jo a ještě taky kvůly pepkoj námořníkoj
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Pořád je to ten samý Kevin ale jen trochu hůř zpracovaný!
Kanibalové (1980)
No trochu mi to připomínalo záhadu "Blérvič" ale tohle nemělo cenzuru což je podle mě dobře. I když to jak mam klátili tu ženu v bahně a pak ji našli napíchlou na kůl skrz na skrz to byl mazec hodně velkej
Dnes neumírej (2002)
Možná mohli sehnat ještě lepší krásku než je Halle Berry. Ale tak je to bondovka a ty jsou vždycky geniální, i když?
O statečném kováři (1983)
Kovář který se neuměl bát! Nic převratného efekty taky nic nového celkově průměrná česká pohádka
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Nebyl by jednou zombie horor zajímavější kdyby zombici mohli mluvit? třeba u toho zmutovanýho chlápka s rotačákem by docela pár slov sedlo. A taky bylo zajímavý že některým zombikum stačilo dát pánvý a byly kaput a některý dostaly pokouřeno plnou dávkou z kulometu a ještě zlobily
Scary Movie 4 (2006)
4 se na 3 nedotáhla ale nespadla zas na kvalitu 2 dílu. Ten destrukční I-pod? nečenané. Dvojčat šaška ze Saw? Nevkusné.
Tygr a drak (2000)
Trochu úlet jak tam skákaj po stromech. Jako by létali. Jinak výborný
Osobní strážce (1992)
Nejoblíbenější film mí Matky. Proto nemůžu dát míň. Ale jako romantickou sračku bych to docela viděl na 1*
Prime (2005)
Nejhustší byla babička mlátící se pánví do hlavy. Uma Thurman v romanťáku? Tvůrci se netrefili!