Recenze (2 777)
Krvavý stín (1997)
Béčko tak neskutečně dementní, že stojí za vidění. Nuda to rozhodně není. Zdrojem "inspirace" byly tentokrát filmy Johna Woo (rádobyakční scény), Tarantino (rádobyhlášky a filozofování), filmy noir (femme fatale) a kdoví co ještě. Všechny zůčastněné bych poslal vyšetřit na psychiatrii. Sebe ale asi taky, protože jsem od této neskutečnosti nedokázal odtrhnout oči. :o)
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Jeden z nejoriginálnějších filmů všech dob, kromě toho též výborně natočený a zahraný. Nápadů je tady na několik filmů. A je to skvělá zábava. Naprosto brilantní dílko, které rozhodně musíte vidět! I dabing pro video se velmi vyvedl (I. Trojan, P. Beneš).
Kostka (1997)
Docela originální námět, zpracování už méně nápadité. Přesto velmi dobrá - tzn. napínavá zábava. Akorát filozofování o životě a světě bylo trošku navíc. :o)
Lola běží o život (1998)
Velice zábavná a "nadupaná" postmoderní formalistická hříčka, kterou si člověk užije i v televizi díky dabingu s T. Vilhelmovou v titulní roli.
Guvernantka (1998)
Dobří herci a pěkná kamera, příběh je však velmi předvídatelný a ke konci už jsem se vyloženě nudil.
Koule (1998)
Docela by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z USA chybu - po přečtení knihy by člověk řekl, že lepší námět na film být nemůže. Leč místo inteligentní a napínavé podívané tady po slibném začátku dostaneme jakýsi hybrid, zjevně opravovaný ve střižně, který se jen tváří jako psychologická sci-fi. Napětí vystřídá nuda a závěr je už definitivně k smíchu. Snad je to nějaké prokletí, že z Crichtonových knížek udělá dobrý film jen Spielberg (a to ještě tak tak)...
Ideální manžel (2001) (TV film)
Velmi slušná televizní adaptace hry Oscara Wildea, já ovšem preferuji verzi britskou z roku 1999. Nicméně už kvůli brilantním dialogům a dobrým hereckým výkonům stojí za shlédnutí. Z obsazení mi neseděl jen Jan Hrušínský, který chtěl být možná až moc komický. :o)
Ideální manžel (1999)
Velice příjemná filmová adaptace klasické hry Oscara Wildea s naprosto lahůdkovým obsazením. Těžko rozhodnout, kdo je nejlepší - váhám mezi C. Blanchettovou a R. Everettem.
Řidičák (1988)
Pohodová nenáročná celkem vkusná komedie pro teenagery. Jo, to byly kdysi časy... :o)
Operace Corned Beef (1991)
Dle mého názoru docela průměrná špionská komedie, kterou drží nad vodou pouze Jean Reno. Bez něj by to byla minimálně jedna hvězdička dolů.