Recenze (717)
Znamení (2002)
Solidní ufounská podívaná, ale bohužel jsem došel k závěru že mimozemštané musí být naprostí debilové, ono letět, buhví kolik, světelných let kolonizovat nebo prostě jen vybrakovat jinou planetu, jejíž povrch je převážně z vody a kde každou chvíli prší a přitom mít kůži, na ketrou voda učinkuje jako kyselina to je debilita! Možná to s tou vodou bylo inspirováno slavnými Lebkouny, ale Ti u nás ztroskotali a navíc je rozežírala jen mořská voda!
matka! (2017)
Nevím co se nám Arofonsky pokoušel sdělit, jestli to že je zbytečné existovat v nefunkčním vztahu nebo to, že si málo hlídáme soukromí nebo to, že jsme jako lidstvo přehnaně agresivní? Ať už, aly bylo záměrem cokoliv vylezla z toho hovadina roku!
Tajemná řeka (2003)
Pěknej, pěkně propracovanej thriller se skvělými herci, škoda jen toho konce, tomu filmu by slušel jinej konec, takhle z toho vlastně vychází ten komu byse mělo fandit a kdo by měl být zdrojem pochopení jako největší sráč
Au Pair aneb Slečna na hlídání (1999) (TV film)
Celkem hezká aupairka vede válku se svými svěřenci, válku, která končí očekávaným smírem a spojenectvím, které přinutí zazobaného tatíka, těžkého workoholika, zamyslet se sám nad sebou. Celkem teda jako že volovina
Konec básníků v Čechách (1993)
Konec básníků (těchhle filmových) měl nastat již mnohem mnohem dříve
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Tak tohle snad ani nemá smysl komentovat
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Pořád to samé dokolečka omýlané
Jak básníkům chutná život (1987)
Na tomhle filmu mně nepřestává fascinovat, že je někdo schopen se potřetí bavit u jednoho a toho samého jen lehce posunutého v čase
Dobrodruh (1983)
I když je postava možná až zbytečně tvrdá a malinko mi připomíná dementní Primáckej seriál Polda, tak dementní není a má šmrnc. Jako celej působí film moc dobře
Muž z Acapulca (1973)
Další důkaz Belmondova skvělého herectví, vždyť jen málokterý herec by takhle bravůrně zvládl parodovat své vlastní akční hrdiny. Suprová komedie!