Recenze (445)
Aquaman (2018)
Guilty pleasure film roku.
Smrtelné stroje (2018)
Když už někdo udělá postapokalyptická steam punk jezdící města, tak to musí být už ale hodně super cool. Tohle bylo jenom trapný. Extrémně trapný.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Narvat tolik informací do jednoho filmu, je trochu moc. Vůbec to nedrželo pohromadě, děj se rozpadal do nicotných minipříběhů, které nic nespojovalo. Vlastně ani nevím co si o tom mám myslet. Snad jen, že jsem byl opravdu zklamán.
Kryštůfek Robin (2018)
Nevím jestli to bylo nostalgií, ale vlastně mě to bavilo. Především pak Ijáček hláškoval tak, že to žádně dítě přece nemohlo pochopit.
Venom (2018)
Pojďte pane, budeme si hrát :).
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Směsice několika námětů do jedno Eintopfu, překvapivě funguje. Kriminálka, scifi, existenční hledání. Trochu levnější zpracovaní, ale má to sílu.
Maniak (2018) (seriál)
Těžká psychedelická slátanina. Ale něčím strašně moc podmanivá.
Predátor: Evoluce (2018)
Nečekané míle, ale hlavně až neuvěřitelně vtipné překvapení. Tenhle film se nebere úplně vážně a tak to má být.
Upgrade (2018)
Velice chytře vystavený děj a super atmosféra.
Deadpool 2 (2018)
Další velká ztráta. Někomu ty dvojky prostě nejdou.