Recenze (173)
Nedotknutelní (2011)
Vynikající, oproti americké novější a téměř shodné verzi 2019, která tomuto nesahá ani po kotníky. Nechápu, proč to ti nacionalističtí Američani, snad pouze pro americké diváky, vyspitvořili.
Sedm (1995)
Mladý Pitt pod vedením parťáka Freemena a dobře napsané předlohy hrají výborný kriminalistický duet. Tento psychothriller je nejlepší, spolu s Mlčení jehňátek, ve své třídě. Spacey je padouch a to prý i v osobním životě(: Škoda, že už nejsou další novodobé podobné filmy k mání.
Návrat ztraceného ráje (1999)
Jednu * za pana Jasného a pár jeho citlivých filmu z šedesátek. Jinak tragédie. Jak toto mohl někdo dopustit. Pucholt zapoměl hrát a ostatní asi museli mlčet před takovou osobností.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Jacku Nikolsone, jseš ten nejlepší blázen na světě. Miloši Formane, jseš nejlepší režisér na světě. Louise Fletcherová, jseš nejhorší zdravotní sestra na světě. Ostatní blázni jsou také nejlepší, a to i z řad Indiánů.
Zelená míle (1999)
To je špička filmové kinematografie.
Muž na laně (2015)
Je těžké, pro krátký, ale vynikající výkon lanochodce, hodnotit celý film.
Forrest Gump (1994)
Super Tome Hanksi. Nevím, jak by tento příběh vypadal v součastnosti. Asi horší nebo recenzovaný.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Už aby bylo něco dalšího stejně výborného natočeno. Jestli to je vůbec možné.
Wind River (2017)
Má to fous, a to, že dabovaná verze a vůbec maska Rennera se zas až tak nehodí pro takového snippéra. Ani ta bloncka z L.A. 22letá od FBI není úplně stopro, ale jinak slušný. Přestřelka před maringotkami je dosti akční. Je to vůbec možné? Když se u nás chlapi poperou...…...sekerou. I přes to dávám 5*. Kamera, příběh a život v této přírodě je famózní.
Dunkerk (2017)
Ty tři děje ve finále spojené v superkonec je velmi zdařilé. Trikově perfektní. Hudba super. Ksichty hlavních postav dokonalé.