Recenze (38)
Galaxy Quest (1999)
Zábavné!
Svěrací kazajka (2005)
Nepříjemný film. Jestli to byl záměr, tak tvůrcům tleskám.
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Proč jsou všechny japonské animáky stejnou měrou úchvatné jako přeplácané a rozvleklé? Proč u toho musím vždycky hodinu trpět jen abych viděla jednu epickou minutu, na kterou budu ještě půl roku myslet?
Znamení (2002)
Dobrý horor, holt nad pointu Šestého smyslu nic nemá.
Muži v černém (1997)
To už je snad klasika, ne?
Zdrojový kód (2011)
Něco tomu chybělo. Možná pár dolarů v rozpočtu.
Drž hubu! (2003)
Šokovaní takhle v neděli u televize, váleli jsme se smíchy po podlaze. Vtipné, místy geniální.
Návštěvníci (1993)
Vtipná kravina, obyčejný situační humor. Klasika.
Solaris (2002)
Tajemně líná mírně znepokojivá atmosféra a femme fatale s uhrančivýma očima. A láska až za hrob nebo kam. Film s perfektní atmosférou, který se musí procítit. Nízké hodnocení mě upřímně zaráží.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Klasika, která mě osobně strááášně nudí.