Recenze (46)
Pán času (2005) (seriál)
Tenhle seriál mě naprosto pohltil. Dle mého jeden z nejlepších seriálů co jsem kdy viděl. Seriál nejvyšší kvality, který má sice párkrát slabší chvíle ale to se vždy v pohodě přežije. A i když kvalita seriálu v deváté sérii lehce klesla je to stále "one of the best" seriál. Osobně mám nejraději jedenáctku (Matt Smith) s The Ponds (Karen Gillan a Arthur Darvill)
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Něco co mě zasáhlo a z části změnilo můj život. Krásná kniha a stejně krásné představení které zasáhne každého s otevřeným srdcem a myslí. Jedná se o geniální představení Jaroslava Duška který s lehkostí a vtipem představuje knihu Čtyři dohody.
Pařba v Bangkoku (2011)
Od filmu jsem nic nečekal, takže nejsem ani zklamán. Absolutně mě to nezaujalo.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Těžko hodnotit tento film. Místy vtipný místy trapný. Ale k něčemu je i dobrý, ukazuje nesmyslnost nenávisti a nesmyslnost války mezi Izraelci a Palestinci. - Dávám 3 hvězdy za tu absurditu. Kdyby to nebylo až tak absurdní tak dám méně :D
The Frame (2014)
Na začátku jsem nevěděl co od tohoto filmu čekat. Z počátku to vypadá jak nějaký akční film které moc nemusím ale jakmile se ti dva uviděli navzájem v televizi tak jsem poznal že to bude přesně můj typ filmu. Skvělá režie a scénář Jamiho Winanse a dobré herecké výkony ale i výkon za kamerou. Tenhle film se nezaslouží nic jiného než 5☆
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Po prvním a druhém filmu to je slabota. Film se točí pořád kolem jedné věci a děj se vůbec neposouvá. A ten konec, ten mi přijde přitažený za vlasy. Tři hvězdy za dobré technické zpracování a za to že to je Hunger games. :D