Recenze (877)
Příběh žraloka (2004)
Bohužel jsem neviděl konec, bo mám vadné DVD.....tak tohle hodnocení berte s rezervnou.
Ichi the Killer (2001)
Velice pěkný film...ale rozhodně ne nejbrutálnější (znám mnohem brutálnější ;o) ). Záporák (Kakihara) i "dobrák" (Ichi) jsou nejdivnější a nejúchylnější postavy, které kdy film spatřil. Ono Ichi je takový "velice zmatený" mladý chlapec "vedený" "starým a slabým" Jijim, který mu "pomáhá" překonat jeho "trauma" ze střední školy (až uvidíte film, pochopíte všechny ty dvouprsťáky alias uvozovky). Koroshiya 1 je zároveň jeden z nejpůsobivějších snímků, který jsem tento rok mohl vidět....no řekněte, v kterém jiném filmu zabijou......ehm, to bych asi spoileroval. Raději toho nechám, abych se jednou ráno náhodou neprobudil jako jehelníček ;o)
Krysy (2001) (TV film)
Sakra, co to je ?
Království nebeské (2005)
Kouknout jedině na režisérský sestřih, kinoverze nestojí za nic.
xXx: Nová dimenze (2005)
Pokud chcete vidět trošku akčnější bondovku (přirovnal bych to ke Zlatému oku), tak budete s tímto filmem nejspíš spokojeni.....ale KURVA, tohle má (nebo spíš mělo) být pokračování ŠILENĚ AKČNÍHO NÁSERU.....zkraťme to, kriplX 2 se teda vůbec nepovedl a Lee Tamahoriho by měli pověsit za koule do průvanu. Jediné, co se mi na filmu líbilo, byla hudba a úvodní scéna. Ale dobrý OST a jedna ucházející akční scéna film nezachrání. Prostě SHIT.
Neprůstřelný mnich (2003)
Nom...bojové scény s Chow Yun-Fatem jsou "fabuleux" a to se cení (ale stále má Jackie Chan tak trochu navrch....ale tady nehraje, tak co se tady o něm zmiňuju...nevermind), druhá polovina filmu se celkem tááááááhne, a konec ? Konec je takový...mmmm.....no prostě takový "mmmmm, ne" (pro ignoranty....nemastný, neslaný). Jo a odpověď na ty párky v rohlíku měla znít asi takto: "Rozum a chtíč nemohou zůstat v opozici natrvalo"
Immortal (2004)
Tak bylo to pekné, ale nechápu, proč některé "lidské" postavy nehráli živý herci.....no, srát. Bohužel sem neměl tu čest setkat se s komixovou předlohou, tak nevim, jak moc se filmové zpracování liší....no, srát. Immortel se mi prostě líbil a Horus je velký sympaťák...asi proto, že je to taková (menší) svině ;o) Jo a abych nezapomněl - ten hlen co byl v koupelně by zasloužil Oscara.
Zvrácený (2002)
Hmmmm.....zvrácené.
Zjizvená tvář (1983)
GTA: VICE CITY až na dřeň....Rockstar si holt vybrali skvělou předlohu, pro svou hru - řeč je samozřejmě o SCARFACE. Tony je prostě osobnost, OK ? Všichni ho musíme respektovat, OK ? A když uděláme něco proti Tonyho vůli, musíme počítat s tím, že náš Tony potrestá, OK ? A bude to kurva pořádný trest, OK ?!!! Al Pacino ve své životní roli....to sem prostě musel napsat ;o)
Kostka 0 (2004)
Dlouho jsem se rozhodoval mezi 4 a 5 hvězdičkami...jak sami vidíte, zvolil jsem 5. Třetí díl Kostky se stylově vrací k 1. dílu (rozhodně správný krok). Mnohé se zde vysvětluje a taky se tu znovu objevuje agresivní negr (stejně jako v jedničce ;o) ). Krásné pasti, krásné "hebání" => KOSTKA jak má být. Stále se ovšem nedozvídáme, PROČ existuje KOSTKA (pardon, ale vysvětlení, že jde jen o zábavu nepovažuji za vysvětlení...) a PROČ si vybírají PRÁVĚ ti a ti lidi. BTW, aspoň víme, kdo byl (a jaké zaměstnání měl) retarďák v 1. dílu ;o)