Poslední recenze (260)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Želvy ninja jsou sympaťáci, vykreslení je boží, stejně jako hudba.. S postavou April a Tříšky jsem měl trochu problém.. nu což, každý den není posvícení.. Jinak záporáci bezva! Jen tak dál!!
Napoleon (2023)
Napoleon mi v kině utekl jako voda. Bavil mě jeho osobní život, jeho vojenská kariéra, prostě za mě vše klapalo, jediné, co bych zmínil, jsou velké skoky v ději - najednou byl císařem, jako by z ničeho nic.. Jsem zvědavý na režisérskou verzi.. Jinak Ridley pořád ve formě!
Matrix Resurrections (2021)
V tomto půjdu proti proudu. Za mě perfektní navázání na uplynulou sérii. Postavy veskrze sympatické, moc potěšila i skupina ze seriálu 8 smysl. Příběh je perfektní, místy příjemně vtipný, šlape jak na drátkách. Myšlenky typu syntienti, bioobloha, spolupráce se stroji, vymýšlení nového Matrixu.. Nemám slov!