Oblíbené filmy (10)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Pro mě jeden z nejlepších,nejsrandovnější,nejkrvavějších filmů co jsem viděl. Peter je borec!!!
Vetřelec (1979)
Za totače v kině strachy bez sebe:-), výborny,napínavý sci-fi horor který vůbec nezestárnul.
Vetřelci (1986)
Povedené pokračování Vetřelce. Tentokrát akčního ražení. Stejně jako první film naprostá klasika.
Predátor (1987)
Snad jediný film kde jsem viděl švarcíka se bát:-). Výborný, akční,napínavý. Stejně jako první dva díly Vetřelců vůbec nezestárnul.
Věc (1982)
Tak to byla věc! Jeden z nej sci-fi hororů co jsem kdy viděl. Napínavá atmosféra od začátku až do konce. Na svou dobu výborné efekty.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Tohle jsem si jednu dobu pouštěl pořád, smál se a bavil se. Dokonce jsem i zpočítal kolikrát se hlavní hrdina praští,spadne nebo mu něco přistane především na hlavě,ale to číslo už si nepamatuju:-). Skělej film s výbornejma hláškama.
Lesní duch (1981)
Co napsat ke kultovní záležitosti a fenoménu totalitních jednohlasně dabovaných videokazet. Klasická otázka té doby: "Ty jo viděl jsi ten horor "Kořeny"? Myslíš " Duch lesa"? No "Živý mrtvý" přece. Tenhle film měl snad nejvíc názvů ze všech,"Les","Chata"," Chata hrůzy" atd. atd. Bál jsem se u něj a stejně jako dvojku jsem si tohle přehrával tolikrát,že to znám nazpamět.
REC (2007)
Tohle bylo fakt hustý! A tím, že to bylo točeno,stejně jako spousta jiných filmů,tak dokumentaristicky, mělo to opravdu velmi uvěřitelnou a tísnivou atmosféru. Při finále ve tmě jsem se málem podělal:-)
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Moje první setkání s P.Jacksonem. Od těch dob je mým vyhledávaným režisérem. Tohle je bomba. Nechutný,krvavý až se člověk řehtá až se za břicho popadá.:-)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Líbí se mi tenhle styl krvárny s velkou nadsázkou a humorem. Perfektní!!!