Recenze (524)
Až na krev (2007)
Daniel Day-Lewis je dôvod vyšieho hodnotenia, ten herec je boh vo svojom remesle. Príbeh je pútavý, občas trochu preskakujúci, ale silný. Neuveriteľne mu pomáha hudba (hlavne pri ropnom požiari) a PTA dokazuje, že životné príbehy sa dajú natočiť aj inak, ako klasickou Hollywoodskou cestou.
Až vyjde měsíc (2012)
Neprekvapí ma, ak to niekoho bude nudiť, ale ja mám rád detské príbehy, pravdepodobne to bude ideológiou ktorú obsahujú a jasným rozlíšením medzi dobrým a zlým. Prvá polovica je trošku nekonzistentná, no za to druhá je plná hravých a vtipných nápadov. Plus skvelý A-čkový herci, ktorí si svoje postavy zjavne užívajú. A kvôli Kari Hayward, by som riskoval aj kriminál.
Bathory (2008)
Životopisná sračka, od najznámejšieho rozprávkára v Česko-Slovensku alebo, ako utopiť 400 000 000 korún za nudnú zlátaninu s televíznym lookom a smiešnym komparzom.
Batman: Dead End (2003)
Na amatérsky počin, výborné. Pre najlepší zážitok si o tom nič nezisťujte a rovno si to pustite, budete prekvapený ako sa dej vyvinie a s kým si to Batman rozdá nie len na päste.
Batman - Gothamský rytíř (2008)
Americko - Japonský mix Batmana z ktorého máte dojem, že ho miestami točil Quentin Tarantino, hlavne vďaka rozdelením pasážam filmu na 6 príbehov. Prvý príbeh je pre mňa najhorší animačne aj dejovo, posledný zase najlepší hlavne vďaka jasnému súperovi, ktorý ostatným príbehom chýba. A tie zvyšné 4 príbehy sú priemerné, kde sa trocha rozoberá Batmanova / Waynova psychika. Ako celok sa to hodnotiť nedá, ale keď už, tak slabé 3*.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 1. (2012)
Má to potenciál a veľký .Ale, prvá polovica je dosť roztiahnutá a až v druhej sa to pekne rozbehne. Je tu pár scenáristických kiksov a niektoré hlavné postavy, niesu poctivo rozpísané. Samozrejme predpokladám, že v druhej časti sa o nich dozvieme viac. Hlavný šéf mutantov, pripomína výzorom Banea, čo mne vyhovovalo a ako hlavný záporný atribút , mi gang mutantov, nijak k srdcu neprirástli a ani inak ma neoslovili. Druhá časť má čo prekonávať, latka nie je extrémne vysoko nastavená.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Lepšie a oveľa, ako part 1. Hlavne tým že je to akčné až mraky, veľmi dobrý scenár a využitie komiksových postáv na maximum. Koniec potešil a navnadil na ďalšie dobrodružstvo. Filmové spracovanie by stálo minimálne 300-mega a to nekecám!
Batman Rok jedna (2011)
Veľmi temné a krátke. Batman mi príde až moc silný na človeka z mäsa a kostí, skôr mi to pripadá ako film o Gordonovi a Batman tu ma vedľajšiu úlohu (na spôsob rozvinutejšieho camea). Určite je oveľa viac lepších animovaných Batmanov a tento nijak nevyčnieva z rady, čistý priemer, ktorý si nemám dôvod pustiť znova.
Battle Royale (2000)
Geniálny nápad z ktorého ostal len podpriemerný, no za to krvavý rákosnícky počin. Mne osobne šikmooké filmy prekážajú, nie z rasistických príčin, ale kvôli neúnosnej dávky naivity a dialógových priamočiarostí, ktoré obsahujú. Čo sa týka postav,t váre majú všetci rovnaké, takže si ich budete pliesť a k nikomu si nevytvoríte vzťah a len sledujete ako sa porade navzájom zabíjajú a to tiež prestane baviť. Film ma bavil prvých 30 minút a potom som sa len nudil a dosť som sa nudil.
Benga v záloze (2010)
Pozitívum úvodných 10 minút a duo Jackson/Johnson, no s nimi aj odíde všetko dobré. Na to, že sa jedná o akčný film, je akcia nudná a neprehľadná, na komédiu málo vtipné až trápne a kriminálnu stránku filmu by schoval do vačku aj Walker, texaský ranger. Aspoň že Eva Mendes je stále sexi.