Recenze (3 113)
Aligátor (1980)
Podobně jako Piraňa a Arachnofobie i Aligátor patří mezi moje oblíbené dětské taškařice, člověk nevinně spláchne krokodýla do hajzlu a on pak hajzl, klidně sežere půlku města................moje hodnocení = 6,5 z 10.
Arachnofobie (1990)
Velice zdařilé béčko na tu dobu, ve které byl film natočen - ještě ke všemu jsem jej sledoval opravdu jako malé dítko na tajňačku, takže jsem byl poměrně hodně vystresovanej. Další z důkazů, že to jde i bez laciných efektů, které by film tak akorát podrývaly.......................moje hodnocení = 6,5 z 10.
Pavoučí teror (2002)
Ti pavouci byli drsní jak košík plný koťátek !!....................moje hodnocení = 3,5 z 10.
Vřískot (1996)
Nebýt té hrozitánské držky Nív, možná bych se nebal ani 4* tomuto zdařilému béčku, díky tomuto rádoby hereckému zjevení musím ale dodržet hranici 3* - pravdou ale je,že více mám následovanou Scary Movie, která z tohoto filmu teprve udělala kult :-D...................moje hodnocení = 5,5 z 10.
Nezvratný osud 2 (2003)
Banda týnejdžrů is back a spolu s nimi mraky náhodných brutálních nehod..................moje hodnocení = 6 z 10.
Paranormal Activity 2 (2010)
Ty krávo ! Jsem se lekl tak mohutně, až jsem to málem v polovině vypnul !!!........................ moje hodnocení = 1 z 10.
Město Ember (2008)
Čistý průstřel průměrem - sympatičtí mladí herci a standardně nadstandardní Bill "madafaka" Murray.................... moje hodnocení = 6 z 10.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
moje hodnocení = 3,5 z 10.
Melrose Place (1992) (seriál)
"Je právě tolik kolik je a vy sledujete Váš oblíbený seriál Melrous Plejs.." - ubohá odnož Beverly Hills...................moje hodnocení = 1,5 z 10.
2 zbraně (2013)
"Tak co seňore Einsteine, jste v pohodě, nejste na sračky?" Wahlberg s Washingtonem a skvělá pocta akčním filmům, já se tedy bavil královsky....................moje hodnocení = 7,5 z 10.