Recenze (3 113)
Tichý nepřítel (1997)
Tak těžce průměrný film, že nebýt nadstandardního ústředního hereckého obsazení, může přivodit i smrt z unudění............moje hodnocení = 5,5 z 10.
Zaměstnání (2008)
hodně originální, povedené a chytře pojaté...vlastně když tak o tom přemýšlím, smutná - ale pravdivá metafora...........moje hodnocení = 8 z 10.
Plastická chirurgie s. r. o. (2003) (seriál)
Upozorňuji, že toto je pouze "pseudokomentář",jelikož jsem byl nucen na tento seriál občas koukat s mojí ex..a kromě pár pohotových hlášek mi seriál nepřišel nijak úchvatný, ba dokonce se mi zdál dosti nudný, nikterak originální, jak se tu mnozí rozepisují, sorry.............. moje hodnocení = 4 z 10.
Laurel a Hardy (1965)
Je k tomu vůbec potřeba něco dodávat? Kdo nezná, byl zřejmě držen proti své vůli celý život ve sklepě, nebo vyrostl ve vlčí smečce :-)))))).................. moje hodnocení = 9 z 10.
Letiště (1970)
Praotec všech dalších filmů, zabývajících se tématikou leteckých katastrof...pravda, hodnoceno hodně s časovým odstupem, viděno v předpubertálním věku............. moje hodnocení = 8 z 10.
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
Posraná hovadina.............moje hodnocení = 0 z 10.
Vinaři (2014) (seriál)
Zasraná sračka........moje hodnocení = 0 z 10.
Únos (2012)
Ač je konec vskutku velice překvapující (v dobrém slova smyslu), přesto je to klasické béčko, které nenadchne, ani nanasere...můžu si za to asi sám, že jsem si stáhl dabovanou verzi,kde všechny ženské role zřejmě ztvárnilo 12leté dítě po obrně.......moje hodnocení = 6 z 10.
Pečovatel (2014)
Plně se ztotožňuji s mnoha komentáři v tom smyslu, že je to tak hnusný film, až z toho (neúchylnému) člověku mrazí...Je to opravdu pro mě hodně podobné thrilleru "Sedm" - tou svou temnotou, šedí, nevzhledným vypodobněním jak interiérů, tak exteriérů. I hudba mi občas hodně připomínala právě "Sedm"...krásně sehrané všemi zúčastněnými, film má dobrý děj, výborný spád a adrenalinové finále, pro mě jedno z překvapeních roku 2014.............. moje hodnocení = 8 z 10.
Život na zámku (1995) (seriál)
Asi jsem měl to štěstí,že jsem sledoval tento seriál opravdu jako předpubertální dítě, bavilo mě to moc a přijde mi, že to byl jeden z posledních seriálů, kde se herci opravdu snažili hrát a vše mělo nějaké mantinely,scénář a prostě to někam směřovalo (na rozdíl od novodobých hoven typu "cesty domů", "doktoři z počátků", "ordinace" a já nevím co podobnýho ještě), skvělý Töpfer a Macháčková v hlavních rolích............... moje hodnocení = 8 z 10.