Recenze (355)
Jak svět přichází o básníky (1982)
Velmi příjemná záležitost, která začíná výbornou sérii filmů.
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Celá série je dobrá, ale první díly jsou nejlepší.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Jeden z velmi mála (asi dvou), který se mi s L. Sobotou opravdu velmi líbil. Jedná se určitě o kultovní záležitost.
Muž na Měsíci (1999)
Miloš Forman je schopen dovést ke skvělému výkonu i takového pošuka jako Jim Carrey.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Důkaz toho, že i v dnešním Německu může vzniknout dobrý film.
Bitva o Británii (1969)
Na svou dobu jednoznačně skvělý film. Navíc o velmi poutavém tématu.
Smrtící bumerang (1996)
Skutečně velmi dobrý film. Před výkonem, jak hereckýn tak režijním, můžu jen smeknout.
Dannyho parťáci (2001)
Výborně obsazená, dobře napsaná a dobře natočená záležitost.
Láska nebeská (2003)
Překvapivě dobrá záležitost. Moc se mi ten film líbil, i když některé dějové linky jsou dost nevyrovnané.
Samuraj (2003)
Vinikající film, který snoubí nejnovější trendy film noar s japonskou kulturou. Neobičejně zajímavé je použití ritmických prvků jako kdyby s odkazem na Dogma 95.