Recenze (355)
Constantine (2005)
Velmi zábavný film. Nejsem takový znalec křesťanství, abych mohl hodnotit logiku či nelogičnost příběhu, ale myslím, že tady o to zase tak nejde!!!
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Příjemně temná zábava. Kdyby bylo více autorů takto odvážných a dokázalo točit rodinné filmy v podobném duchu. Pokud by se zdařilo pokračování, určitě bych na něj do kina šel plný očekávání.
Dannyho parťáci 2 (2004)
Nedosahuje sice kvality, alespoň pro mne, prvního filmu, ale přesto je to pořád dobrá zábava. A o to u tohoto filmu jde především.
Spy Game (2001)
Kdo by řekl, že se ještě dnes dá natočit film kvality a napětí jako "Tři dny Kondora". A navíc se spojením, nyní veterána, RR a jeho nástupce jako idola, a stejně dobrého herce, BP. Velice příjemné překvapení kvalitním filmem.
Tenkrát na Západě (1968)
Jedná se jednoznačně o jednu z perel světové kinematografie. Každá složka filmu je sama o sobě nezapomenutelná.
Blade: Trinity (2004)
Trend kvality je velmi klesající. A snahou dostat do nového dílu nové postavy je to jen zabyté.
Hledání Země Nezemě (2004)
Přesto že jsem apriory odpůrcem jakéhokoliv "klasického prvku angloamerické kultury" jako je Santa Claus i Peter Pan, po shlídnutíé tohoto filmu mám sto chutí si Petera Pana alespoň přečíst. Je to velmi poutavý snímek a JD je naprosto okouzlující ve své roli velkého chlapce.
Sametoví vrazi (2005)
Za film *** a za výkon J. Dolanského další jedna *. Je neuvěřitelně free v roli člověk anaprosto bez zábran! A z toho mrazí "jaký je to čtverák". Jinak film by byl jistě zajímavý, jen se nemůžu zbavit dojmu pokusu scénristy i režiséra, že dělají z "Orlických vrahů" oběti doby.
Smrt krásných srnců (1986)
Krásná vzpomínka na otce z doby která mazí, ale tak krásnědětskýma očima, že je to poetický až veselý film.
Ray (2004)
Dobře napsané, výborně natočené, famózně odehrané (JF) a navíc se skvělou muzikou. Co si od životopisného filmu o jedné legendě přát více.