Recenze (1 244)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Na začátku se mi to opravdu líbilo- a to jsem od Manuely nevydržela žádnou jinou telenovelu sledovat až o konce. Závěrečných několik desítek dilů bylo už hodně o mimo. Hodně mě taky pobavily názory typu: " jak to Nova mohla dávat v hlavním vysílacím čase?" - pro mne je tedy větší peklo Ordinace a podobné kraviny. 2,5*
Iluzionista (2006)
Iluzionista mě mile překvapil, nějak jsem furt čekala, že to blbě dopadne a ono ne;) Líp hodnotím za překvapivý závěr a Vinohradské divadlo;)
Válka rozumu a cti (2006)
Málokterý válečný film mě osloví a zde mi vadila jistá asijská krutost. A jako u většiny asijských filmů jsem měla problém s identifikací postav. Slabší 3*.
Mladí muži za pultem (1994)
Juj, tak tohle mi vůbec nesedlo. Zasmála jsem se jen mrtvole na záchodě a pár hláškám zákazníků, jinak nuda.
Čtvery Vánoce (2008)
Prostě trošku jiné Vánoce a to se mi libí. Třeba ta scéna s těhotenským testem;)
Ctihodný občan (2009)
Opravdu akční film, ke konci to akorát nechce moc přemýšlet jak se určité věci mohly stát, zatím opravdu nechápu jak se kufřík s výbušninou dostal tak rychle do cely8-)
Venkovský učitel (2008)
Drama jako takové nemusím. Viděno 2x, a i po pár letech mi na tomhle filmu něco nesedne. Lepší 3*.
Den D (2008) (pořad)
Pěkně udělaný pořad a pro některého učastníka dobrá reklama i bez investice. Dobrý projekt byl třeba dřevěný koník pro děti, či židle jako rehabilitační pomůcka.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Od začátku se jsem to porovnávala s Než jsi pro nás přijde. Pár humorných scén by se našlo, ale celé je takové německé. 2,5*
Putování s domácími zvířaty (2007)
Ruské filmy neznám, tento byl moc poetický, ale závěr se tím chlapcem to trošku napravil.