Recenze (1 243)
Tátové na tahu - Epizoda 1 (2018) (epizoda)
Máme první školní den a všude nám kvetou sakury a jarní příroda se probouzí....tak to bylo jen na rozjezd a já se teda za celý díl ani neusmála. Asi seriál pro tatínky na mateřské:)))
Na hraně zítřka (2014)
Na Hromnice s emzákama a milionkrát mrtvým a znova probuzeným Cruisem a Emilkou. Bylo to hezky barevný a akční, ale už jsem podobných filmů viděla hodně.
Pěkně blbě (2017)
Pákistánec Kumail a jeho hodně tradiční rodina, víra a domluvené svatby. A do toho všeho se nám Kumail zamiluje do Američanky Emilky, ta náhle vážně onemocní a v nemocnici se Kumail blíže seznámí s jejími rodiči. Rozhovor mezi Kumailem a rodiči Emilky - otec: ještě nikdy jsem nemluvil s nikým jako vy o 11. září. Kumail: tragédie, zahynulo tam několik našich nejlepších mužů...to byl vtip... Stand-up nemám ráda a oba hlavní hrdinové mi byli naprosto cizí, ale příběh jako takový se mi líbil. 3-4*
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Nic jsem od filmu nečekala a taky se mi to splnilo, ale v Kině na kolečkách je to i o celkové atmosféře a ta byla fajn. Za zmínku stojí snad jen Brutus, kelímky na pivo, Klepl v děsné paruce a jako hřeb večera Navrátil v mobilním hajzlíku - to mi připomnělo díl o Toikách z reality show Utajený šéf. Jinak nuda a PP kam se podíváš.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Pořádná akce od začátku až do konce. Nechybí fešný záporák, pěkná Paříž i plutonium;) Vím, že jsem viděla skoro všechny MI, vůbec už nevím o čem byly a s tímhle to bude podobné, ale za návštěvu kina a vyčištění hlavy to stálo.
Hříšnice (2010) (TV film)
Po dlouhé době jsem se těšila na historický film a tohle byla dlouhá pohádka o tom jak se přes postel dá dostat k Zikmundovi a ke spravedlivému odsouzení padouchů. Ještě teď mám osypky z těch dialogů.
Sedíme si za svým! (2018) (TV film)
Myslím, že podobné projekty mají smysl, tohle bylo zajímavé spojení holek ze Světlé, které většinou sedí za drogy s The Tap Tap.
Dokonalá loupež (2018)
Akční to bylo, ale taky pekelně dlouhý. Drsnej polda, jeho rodinný problémy a šikovnej barman. 3,5*
Spalující touha (1999)
Furt nevím jestli je film tak geniální, nebo tak blbý. Mě absolutně ničím nezaujal a přepálená stopáž mě nudila, ale vydržela jsem do konce:)
Tady hlídám já (2012)
Mluvící pes Hugo..brr a celkově takový pokus o rodinný film. Přežít se to dá i díky šéfce Pazderkové a laskavé Stašové.