Recenze (1 243)
Občanský průkaz (2010)
Já si prostě nepomůžu pomoct, ale Šabach mě přestává bavit....no, a abych to jenom nehanila tak dobrá byla třeba učitelka "frankistka" 8-))
V Bruggách (2008)
Bruggy jsou fakt pěkné město, ale jediná scéna kterou si z celého filmu pamatuju je ta s obtloustlými turisty u výstupu na věž. Slabší 3*
Vetřelci a lovci - Zrozen bez porodu (2009) (epizoda)
3* za Simonu Stašovou a za to že jsem se i trošku bála;)
Centurion (2010)
Hektolitry krve, mraky mrtvol, snad v celém filmu není minuta aby někdo někoho nezabil...ale má to pěkný konec;)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Na začátku se mi to opravdu líbilo- a to jsem od Manuely nevydržela žádnou jinou telenovelu sledovat až o konce. Závěrečných několik desítek dilů bylo už hodně o mimo. Hodně mě taky pobavily názory typu: " jak to Nova mohla dávat v hlavním vysílacím čase?" - pro mne je tedy větší peklo Ordinace a podobné kraviny. 2,5*
Válka rozumu a cti (2006)
Málokterý válečný film mě osloví a zde mi vadila jistá asijská krutost. A jako u většiny asijských filmů jsem měla problém s identifikací postav. Slabší 3*.
Ctihodný občan (2009)
Opravdu akční film, ke konci to akorát nechce moc přemýšlet jak se určité věci mohly stát, zatím opravdu nechápu jak se kufřík s výbušninou dostal tak rychle do cely8-)
Venkovský učitel (2008)
Drama jako takové nemusím. Viděno 2x, a i po pár letech mi na tomhle filmu něco nesedne. Lepší 3*.
Zrůda (2003)
Něco tak depresivního jsem už dlouho neviděla, ale role prostitutky je zahraná tak přesvedčivě až mi běhá mráz po zádech. 3,5*
Ruiny (2008)
Nebylo to zlý, možná kdybych nečetla dřív knížku tak dám i lepší hodnocení. Z filmu se mi vybaví snad jen ta amputace nohy(blicí smajlík:)