Recenze (23)
Artemis Fowl (2020)
Taková blbůstka ale určitě ne za 1* koukat se na to dalo a pro děti si myslím že OK podívaná.
Rambo: Poslední krev (2019)
Film hodnotím na 90 % a soundtrack se mi také moc líbil ( 80 %) Ramba mám odmalička jako sérii rád a tento díl ji pěkně uzavřel.
Útok z hlubin (2018)
Čekal jsem že to nebude dle hodnocení nic moc, ale chyba lávky :) Opravdu skvělý film......
Thor: Ragnarok (2017)
Prostě PECKA................
Humans (2015) (seriál)
Po 4 dílech za 5* uvidíme dále, ale zatím je to hodně povedený sci-fi seriál.
Falling Skies (2011) (seriál)
První 2 série klidně za lepší **** ale potom katastrofa pátá série už jen z důvodu abych to dokoukal.
Daredevil (2003)
Hodnotím Director's cut.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Zatim dám 3* a po dalších dílech uvidím.
Sedm statečných (2016)
Klasika je klasika, ale tento film není rozhodně špatný. Finále je dech beroucí nabušená pecka!!!
Spectral (2016)
Poctivé béčko, které určitě stojí za zkouknutí. 50%