Recenze (1 534)
Hra (2011)
Cesty jedince v lidském mraveništi jsou nevyzpytatelné. A čím větší to mraveniště je, tím větší v něm najdeme anomálie. Více takových filmů!
Suburbicon: Temné předměstí (2017)
Excelentně čistá coenovka, jaká už tu dlouho nebyla. Tenhle černohumorný krvavý výplach strká do kapsy téměř celé televizní Fargo. Skoro za pět, fakt.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Překvapivě výborná spielbergovina pro mládežníky, přesně ve stylu všech těch Návratů do budoucnosti, Nekonečných příběhů či (prvních) Transformerů. Navíc s milým bonusem pro ty odrostlejší skrze řadu popkulturních odkazů na léta minulá. Předlohu si kvůli tomu asi nepřečtu, ale podívaná to byla vskutku náramná.
Nezvaný host (2007)
Příliš okatě vtíravé melodrama "ze života", spíše pro nenáročného diváka. Mé cynické já mi nedovolí jít výše, ale hezký to bylo, to jo.
Neon Demon (2016)
Zářivými neony nasvícené hovínečko. Tentokrát vedle jak ta jedle, pane Refne.
Gunman: Muž na odstřel (2015)
Vysekaný nadsamec Sean Penn ve skrz naskrz průměrném, ale navýsost zábavném špionážním thrilleru. Mít to vyšší ambice, mohla z toho být velká pecka.
Můj král (2015)
Skvěle napsaná a svižně odsýpající vztahovka na jedno sychravé podzimní odpoledne. Vincent Cassel manipulativně excelující!
Ze Země na Měsíc (1998) (seriál)
Velká paráda i po dvaceti letech.
Daredevil - Season 3 (2018) (série)
*FAP FAP FAP FAPITY FAP* Juch, taková paráda, až se mi z toho zamlžila skla. Brubaker, Smith, Bendis, Miller… z každého je tam kousek a srdce fandy do komiksů se blahem jen tetelí. Juch!