Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
I když tento první díl nemá tak velkolepé bitvy jako dvojka a trojka je přeci jen hezčí a pohádkovější.Nechápu tu řadu oscarů pro trojku,protože první dva díly jsou přemýšlivější a dějově bohatší.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Krásně natočená pohádka tentokrát s trochu temnějším dějem a velkolepou bitvou na závěr.Herec Andy Serkis v roli Gluma je fantastický.
X-Men (2000)
Jeden z mála sci-fi filmů který není postaven pouze na výbušné akci,ale hlavně tu jde o psychologii postav.Opravdu moc pěkná a inteligentně natočená podívaná.
Mrtvý muž přichází (1995)
Vetřelci (1986)
Forrest Gump (1994)
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Opravdu povedené loutkové pásmo povídek.Až opadá listí z dubu-80%,Franta Nebojsa-70%,Lakomá Barka-70%,Splněný sen-70%,Fimfárum-80%.
Dr. No (1962)
Dr.No je skvělá Bondovka plná napětí a nadhledu.Určitě patří mezi ty nejlepší.Sean Connery byl jasně nejlepší herec v roli Bonda.Tento první díl mám opravdu moc rád,hlavně jeho druhou polovinu.