Recenze (55)
Pátek třináctého 4 (1984)
Vidět celou sérii je asi zbytečnost a ztráta času,ale přesto to vypadá lépe než některé novější horory s podobně jednoduchým dějem,ale daleko větším rozpočtem.
Fimfárum – Do třetice všeho dobrého 3D (2011)
Není to špatné,ale moc jsem se nepobavil.Jak na Šumavě obři vyhynuli - 40%,O kloboučku s pérkem sojčím - 50%,Rozum a štěstí - 60%.
Fimfárum 2 (2006)
Po výtvarné stránce opět vynikající,ale bohužel už méně vydařené.Moře,strýčku,proč je slané ? -70%,Tři setry a jeden prsten - 60%,Hrbáči z Damašku - 50%,Paleček - 60%.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Opravdu povedené loutkové pásmo povídek.Až opadá listí z dubu-80%,Franta Nebojsa-70%,Lakomá Barka-70%,Splněný sen-70%,Fimfárum-80%.
Amazing Spider-Man (2012)
Dopadlo to podobně slušně jako první Spider-Man Sama Raimiho.Snad jen padouch v podobě ještěrky mohl být trochu hrůzyplnější a dravější.Ale jinak naprosto bez chyby.Hezký scénář,dobré herecké výkony a zajímavá režie.Věřím,že druhý díl bude o kousek lepší.
Demolition Man (1993)
Některé nápady jsou povedené a zábavné,ale díky špatnému scénáři a ještě horší režii se film příliš nepovedl.Stallone je sympaťák za to Wesley Snipes se jen tupě chechtá,ale to asi není jeho chyba.Po trikové stránce slušný průměr.
Soudce Dredd (1995)
Průměrný sci-fi filmeček s hvězdným hereckým obsazením,zajímavou kamerou,hudbou,ale málo povedenými triky i když rozpočet byl velký.I tak film nabízí dobrou zábavu,svižný děj a slušnou výpravu.
Muži v černém 3 (2012)
Opět v duchu prvních dvou dílů.Pár slušných vtípků,velmi dobré triky a docela dobrý záporák,který,ale bohužel nedostal více prostoru pro své nechutnosti.Akční scény nejsou příliš zajímavé,ale nechybí tu hezké nápady a v závěru nás čeká milé překvapení.Není to špatné,ale rozhodně to mohlo být lepší a to platí i pro první dva díly.
Rocky Balboa (2006)
Sylvester Stallone opravdu mile překvapil.Dokázal napsat i natočit velmi příjemnou sportovní komedii,která se může rovnat prvním dvoum dílům Rockyho.Je pravda,že napětí v závěrečném souboji už není tak drásající,ale jako celek se film povedl.
Rocky V (1990)
John G.Avildsen se pokusil jít ve stínu prvního Rockyho.Bohužel díky špatnému scénáři to nedopadlo dobře.Dokonce ani sportovní scény nejsou vůbec ničím zajímavé a závěrečná bitka na ulici je doslova trapná.