Recenze (955)
Creed III (2023)
Nebylo to špatné, ale Stalone v tom dost chyběl
Sliz (1988)
Skvělá atmoška!
Bílí muži neumějí skákat (2023)
No na nezapomenutelnou klasiku s Wesley Snipesem z roku 1992 to určitě nemá a nikdy mít nebude. Tam to šlapalo, ale tady se to lehce zadrhavalo. Průměr
Dr. 90210 (2020) (pořad)
Díl s třetím prsem fakt dobrej 👌 jinak o namyšlených krávách co se chcou ještě víc zvyditelnit.
Tajemství Sulphur Springs (2021) (seriál)
Krásně překvapilo
Nails (2017)
Celkem to fungovalo
The Last of Us (2023) (seriál)
Nebylo to špatný. Příběh byl skvělý, ale já jako dost velký zombie fanoušek jsem čekal mnohem víc akce a mnohem víc krvelačných zombie. Za mě celkem sklamání. ***
Vražedný mutant (2018)
Příšerná slatanina
Uncle Drew (2018)
Tak tenhle film jsem měl hodně dlouhou dobu ve CHCI VIDĚT, a konečně jsem to někde našel. Uncle Drew je celkem fajn jednohubka se skvělými basketbalovými esy . Hvězda dolů za Lila Rel Howeryho, který mi absolutně nesedl.
Hospoda (1996) (seriál)
Do naší hospůdky, vedou jen tři schůdky, to je ten důvod má milá že se de tak těžko ven