Recenze (18)
Argo (2012)
Absolutně prázdný a nudný film, který se snaží být něčím víc.
Muž v divočině (1971)
Toš pičo, banda chlapů tahne po divočině na kolech loď jak kráva a chlapa, kterého napadne medvěd nechají napospas osudu , aby se s ním nemuseli tahat a dál tahnou tu kurevsky těžkou loď a na ni svého dementního kapitána. A aby toho nebylo málo, tak ten chlap, kterého tam nechali, si olíže rány a snaží se je dohonit .... no a když se mu to konečně povede, toš si vezme svoji pušku a řekne, že jde dom .
Captain America: První Avenger (2011)
Je to proamerická chujovina ....... Captain America měl vážit tak 150kg a v ruce by měl místo toho štítu držet hamburger !!!!!!!!!!
Machři (2010)
Ubohé, trapné a nudné.....
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Klasika CZESKEHO kurvahumoru!!Nemožu dat jinak než za pětipalbu !!!!!!!!!
Mafiáni (1990)
Solidně promyšlená mafiánská pohodička od Martina Scorsese s atomosférou, která k tomu sedí jak prdel na hrnec...... No ale nějak mě tam věkově neseděl Joe Pesci .... Jako si vemte, že je tam stejně starý jako v sám doma a tady hraje nějakého pětadvacetiletého borečka ... to je divné .. No a ten Ray Liotta :D Divný to kus, hlavně ten jeho smích.
Partička (2011) (pořad)
Když tuto vaši oblíbenou tlupu srovnám s esy jako byli Vladimír Menšík nebo Felix Holzman, tak je tohle jenom banda kromaňonců. Nechápu, jak se u tohoto někdo může smát!!!!
16 přání (2010) (TV film)
hrůza a děs
Odložené případy (2003) (seriál)
Jednou za čas se to dá, ale je to pořád dokola ...... nejvíc mě na tom vytáčí to, jak si vždycky všichni po x letech pamatují každý detail a ve finále se pachatel dozná i přes to, že na něho nic nemají.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Pořád dokola se opakující americká slátanina. Slabé 2*