Recenze (1 327)
Buď chlap! (2023)
Jen Sokol, ač taky na pěst, byl vtipnej, jinak zajímavý námět, ale zpracování čirý amatérismus...a pěkné tatry.
Přání k narozeninám (2022)
Po prvních 30 minutách jsem měl pocit zbytečnosti - další nenásledovaly.
Muž, který stál v cestě (2023)
Kniha geniální, film je pouhým pahýlem....Topfer se snaží, ale chudák víc z toho nevykřeše...tohle je strašně zajímavé téma, jen samo o sobě.....člověk celoživotní komunista - proč vlastně? to se dozvíte jen z knihy.
Třicet případů majora Zemana - Hon na lišku (1975) (epizoda)
Povinně vysílat na školách s diskusí o dvou možných výkladech února 48. Skvělá propaganda špiónskeho typu.
Quo Vadis (1951)
Natočeno v roce 51!!!! Přesto stále svěží, s úchvatnými dialogy, které mají myšlenku a ze sandálových velkofilmů se podobají zřejmě nedostižné Kleopatře. Film, který Vás donutí zajímat se o dozajista skvělý román, protože ta literární předloha je z toho cítit ohromně.
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Český teenageři nakopali Anglánům zadek, tohle je ještě daleko uvěřitelnější, lidštější a vtipnější než Sex Education.
Muži, ženy a děti (2014)
Tohle je náš dnešní svět vzhůru nohama, plný internetu a zbavený normální komunikace...jak působí na teenagery i lidi krize středního věku.
Atentát v Paříži (1972)
Tříska v dabingu, atmosféra jak od Forsytha a nevyhnutelně tragicky konec...
Přiznání (2022) (seriál)
Slabý rozjezd, sice graduje, ale na první sérii "Hnízdo" to nemá.
Hnízdo (2020) (seriál)
Slováci nám dali na prdel - takový seriál z normálního života o normálních lidech a přitom extrémně zajímavý jsme prostě nedokázali vyprodukovat za 30 let...