Reklama

Reklama

Epizody(10)

Obsahy(1)

Zdálo se, že po příchodu malého děťátka Filipa do života Važanů byly navěky odváty zlé časy. Rok poté jsou však Kristína, Michal a jejich děti opět vystaveni obtížným životním zkouškám. Kristína se vyrovnává se smrtí své matky a na jejích bedrech nyní leží celé její krejčovství. Michal se bude muset podívat minulosti do tváře, protože se pokusí oživit starou firmu, kterou měl se zesnulým Petrem. A syn Boris bude váben skupinou mladých extrémistů... Seriál Přiznání režiséra Braňa Mišíka natočený dle scénáře Zuzany Líškové a Nadi Jurkemik je volným pokračováním úspěšného seriálu Slovenské televize Hnízdo z roku 2019, jenž se stal nejsledovanějším původním seriálem této stanice. Vedle navrátivších se postav v podání Soni Norisové, Alexandra Bárty, Andrey Karnasové a Andyho Kummera se do popředí dostává Syřanka Lejla (A. Sbouli) s malým synkem Samim, kteří jako jediní přežili transport do Evropy v tzv. „dodávce smrti“ a ocitli se na Slovensku v jednom z uprchlických center. Zde Lejla již rok neúspěšně usiluje o získání azylu, v čemž jí brání hlavně nesrovnalosti ohledně její minulosti. Lejlin osud se pak brzy propojí s osudem Kristíny nejen díky její snaze se začlenit, ale hlavně díky obdobné životní situaci – výchovy ročního dítěte. Bez ohledu na rozdílnost etnik, víry či země původu je rodičovství a obětování se pro potomka tím nejpřirozenějším lidským citem, právě díky němuž naleznou v sobě obě matky vzájemnou oporu... (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Hudební videoklip

Recenze (11)

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tam kde Hnízdo nabídlo zajímavý příběh a propracovaný scénář, tak tady se topíme v klišé Brazilské telenovely, kdy se tvůrci snaží co největším možným způsobem vše dramatizovat, a hnát do extrémů a propojovat tak velmi nepravděpodobné příběhy do jednoho celku. Asi tak od čtvrtého dílu jsou karty jasně rozdané, a v podstatě se čeká jen na finále, jak to dopadne, a podle očekávání, to dopadne všechno dobře, šťastný konec, všichni si padnou do náručí, vše je odpuštěno...Naroubování na Hnízdo působí dost uměle a zbytečně, a je to viditelně jen marketingový tah. Nastavovaná kaše, nic víc...Pár slušných hereckých výkonů to bohužel nezachrání. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

To co se povedlo u Hnízda v Přiznání vůbec nefunguje. U seriálu zůstal Braňo Mišík, ale obměnili se  scénáristi, kteří se rozhodli tentokrát upozornit na problém migrace. Když pominu fakt, že toto téma již dávno není aktuální, neboť ho vystřídal nejprve covid a pak válka na Ukrajině (když už cizinci, tak právě Ukrajinci), tak i způsoby jaké si k tomu vybrali působí přinejmenším prvoplánově. Tvůrci se zaměřili na nelegální migraci, ale též rasismus či spíše xenofobii. Skoro úplně pominuli třeba kulturní odlišnosti. Lejla se totiž jen stará o syna a chodí do práce. Zato syn Boris se dal do kupy s extremisty, jejichž největší akcí je ukradený Lejlin šátek. Do té doby jen melou o tom, co by udělali. Zvláštní pak je, že se zaměřují právě na hlavní postavu, ale jiné uprchlíky z centra úplně pomíjejí. Michal se navíc právě s Lejlou sbližuje, což se dalo čekat už od prvního dílu. Na jedné straně seriál upozorňuje na nebezpečí extremismu, poukazuje na to, že i uprchlíci mohou být normální lidé, ale též se nevyhýbá tématu neověřených zpráv a řetězových emailů, na druhé to dělá způsobem přímočarým, což ale působí dost nevěrohodně a víc seriálově než reálně. ()

Reklama

milbelQ odpad!

všechny recenze uživatele

Recenziu napíšem krátku lebo úplne postačuje. Tak hneď na úvod lesby a už mi prišlo blivno - takže zámer divákovi postupne ale isto prezentovať LGBTI komunitu ? Priznanie je ale vo svojej podstate taká nevinná príprava na moslimských utečencov tzv. príručka ako sa máme prispôsobiť ich náboženstvu lebo oni sa prispôsobovať nemôžu – nechcú, lebo veď my Európania sme tolerantný demokrati ! Niekto nám chcel naznačiť, že Slováci už nemajú byť hrdí na niekoľko storočné tradície, zrejme ako prvé je nutné začať nenávidieť a jesť BRYNDZOVÉ HALUŠKY a KONEČNE treba byť progresívno – liberálny. Celý dej v 10 častiach by bolo možné scvrknúť možno do dvoch častí ale aj to by bolo zbytočne nadlho. RTVS keby použité financie darovala na rozvoj mládežníckeho športu, bola by to určite výborná investícia, takto sa štátne chechtáky použili na natočenia seriálového ODPADU ! ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Seriál začal brutálnou na slovenské pomery zatiaľ nezvyčajnou propagandou, ukľudnil sa až v druhej polovici, aj to len sčasti. Seriál Priznanie predstavuje Slovensko, aké nepozná 99,99% obyvateľov. Len v slniečkárskej hlave toto odráža realitu. Úžasní migranti, ešte lepšie lesby a nefungujúca tradičná rodina. Joj a samozrejme samí náckovia, ktorí hovoria, že to tu treba vyčistiť, lebo je tu veľa Arabášov. To na akom Slovensku sa toto deje? Polovica mladých má fašistické tendencie, extrémizmus sem, extrémismus tam, najtrápnejšie prišlo, že v rámci tej multi-kulti propagandy zhanobili ešte aj bryndzové halušky, za to imigrantka je takmer svätica. Našťastie len takmer. Aký je zmysel celého toho seriálu, nám vlastne dokumentuje lesbický rozhovor a jeden výrok: "Do tej vašej dediny nepríde tolerancia ani za 100 rokov." Áno, cieľom bolo ukázať aké je Slovensko zaostalé, netolerantné, xenofóbne. V liberálnej kaviarni si ho teraz budú prehrávať povinne každý týždeň. ()

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Druhá řada celkem úspěšného slovenského seriálu Hnízdo (2020), který s ním nemá moc co společného. Pel mel několika dějových tematicky pestrých linek různé kvality, které se v posledním díle spojí: 1) Rodina Važanových a jejich polomanželské děcko - nijaká záležitost, 2) Muslimská imigrantka s děckem - nápad to dejme tomu mělo, ale sklouzávalo to ke sluníčkářskému klišé 3) Parta mladých nacionalistů - vyloženě hloupě nevěrohodně provedené 4) zkorumpovaný policajt - nadějné, ale nevyužité 5) lesbické duo - zbytečnost roku, která s ničím nesouvisela  6) drama a romantika z autobazaru - the best of co mne bavilo, jednak scénáristicky a obsazením nových neokoukaných tváří, přičemž vystřelená kometa kráska Martina Zábranská, která se po debutu princezny ve Šťastném smolařovi  (2012)  na deset let ztratila a tento rok si dělá kolečko snad po všech slovenských seriálech. Konečný dojem je, že technicky to je nadprůměrný seriál mezi slovenskou tvorbou, ale na první řadu to nemá. Dvě hvězdy i za ten titulní song, u kterého jsem si myslel, že se jede čtvrtá řada Narcosu (2015). ()

Galerie (39)

Reklama

Reklama