Recenze (264)
Šmoulové (1981) (seriál)
Tyto klasické Šmouly jsem měl rád jako malý a mám je rád i dnes :) Ano, já si to přiznám. Společně s Kačery, Gumídky a Tomem s Jerrym řadím Šmouly do své top5 mých dětských animáků. Trošku pak tvůrci zkazili pokračování tou "kid" verzí :( klasika zůstane pouze jedna. Tato.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Na jednu stranu geniální, na druhou trapné až hrůza. Občas humorné, občas se dá smát celé dlouhé minuty. Al Bunda je borec :) ale zbytek "jeho týmu" (rodina, sousedi) mu nedosahuje ani po kolena. Za sebe hodnotím lepší průměr (hlavně díky Al Bundovi), tudíž 3*.
Faktor strachu (2001) (pořad)
2* za originalitu pořadu. Nic více.
Americký chopper (2003) (pořad)
Ale motorky poskládat fakt umí :) Dost pěkný motorky.
Braindead - Živí mrtví (1992)
U mě NE.
Trable prcka Binka (1994)
Velice příjemná komedie o malém prckovi, který partě lumpů natropí více starostí, než by se dalo očekávat. Já se nadmíru bavil.
Vražedná čísla (2005) (seriál)
Matematika v roli, v jaké by ji hledal málokdo.
Cesta za vítězstvím (2006)
No a co, že tu podobných filmů už bylo několik... Každý je v něčem originální, a když se práce dělá pořádně, tak výsledek za to stojí. A tak je tomu i u tohoto filmu. Mě se líbil. Jen představa, jak to měli ti "barevní" tenkrát těžký i v tak obyčejné hře jakou basketbal je (a nejen v něm), no tohle já asi nepochopím. Dnes je jiná doba ...
Forrest Gump (1994)
Toto dílo se právem řadí mezi filmové legendy, klasiky. Je to jeden z mála opravdu skvělých filmů, kterému nemám co vytknout. Ano, je to dělané pro lidi, musí se to každému líbit, ale to je přesně to, jak to máme (my lidi) rádi. Pro hlupáka každý hloupý ...
Avatar (2009)
Efekty, hudba, celková myšlenka ... fakt úžasná práce. I když nehodnotím plným počtem hvězd (přece jen tento film není úplně to pravé ořechové pro mě), tak uznávám, že to je velmi kvalitní a povedené dílo.