Poslední recenze (11)
Solncepjok (2021)
Tak tomuto snáď môže veriť len niekto po lobotómii... Demagógia po rusky.
Zásek (2021)
Možno som to mal pozrieť v originále, možno by to nebolo také trapné, silené. A možno by ani to nepomohlo... Vypnuté po 40 minútach.
Oni 2: Noční kořist (2018)
Tak debilný nelogický film sa len tak nevidí.