Poslední recenze (6)
Rezistence (2015)
Bál som sa. Ale ono to vôbec nebolo zlé. Samozrejme pozerať to bez toho aby ste minimálne videli Divergenciu je hlúposť. Prečítanie knižnej série je takisto výhodou. Bolo tam množstvo zmien oproti knihe ale nezdali sa mi vôbec tak rušivé alebo zlé ako v iných filmoch podla knižnej predlohy. Rezistencia je akčnejšia, výpravnejšia aj dospelejšia než prvá časť. Akčné scény a efekty sú kvalitné. Často na hranici uveriteľnosti (na niekoho môžu pôsobiť až komicky) ale vôbec mi to nevadilo. Shailene je síce do tváre nič moc ale telo má dobré. Jej hranie znesiem. Tak ako Rezistencia bola najlepšia kniha série, myslím, že toto bude najlepší film (už len preto, že trojku tí hlupáci rozdelili na dve časti) série. Solídnych 75%
Birdman (2014)
3* je akurátne hodnotenie pre film po ktorom som nemal absolútne žiadne pocity. Nevedel som o čom to bolo, čo si o tom mám myslieť. Možno v tom niekto našiel nejaké pseudo-psychologické posolstvo a vidí v tom dokonalú "filmárčinu" no.. ja nie. Nepamätám si kedy som mal po nejakom filme tak rozporuplné pocity.
Lucy (2014)
Mne sa tá myšlienka páči. Ústredný motív okolo ktorého to malo byť budované je veľmi zaujímavý. Bohužiaľ tá realizácia... Ten film má len 90 minút ale prisahám, že rozšírená verzia Pána Prsteňov mi ubehla rýchlejšie. Dlho sa tam nudíte, čakáte kedy konečne začne nejaká akcia alebo čo, kedy sa nejak rozbehne príbeh filmu ale to vôbec neprichádza. Nerozumiem ako sa Morgan Freeman mohol nechať "ukecať na takúto kolosálnu blbosť. Myšlienka nie je rozvíjaná, celý príbeh je tak hlúpo kúskovaný a téma, ktorá by sa dala spracovať fakt zaujímavo tu vyznieva viac ako infantilne. Tie dve hviezdičky sú za Scarlett, ktorá vyzerá vo všetkom skvele (hoci Natasha to nie je ani zdaľeka) a za tú spomínanú pôvodnú myšlienku.