Oblíbené seriály (10)
Fargo (2014)
Tak tohle je opravdu bomba! Staré Fargo miluju a vůbec jsem netušila, že existuje tenhle seriál. Pro mě zatím opravdu zjevení. Stejná zasněžená Minesota, tklivá hudba a skvělí herci (i když ti původní byli o třídu výš), pěkně drsný humor. A to nenápadné propojení s původním příběhem ............ zatím dokonalé.
Panství Downton (2010)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Ano, místy je to naivní a předvídatelné, ale za mě 1. řada 90%, neztrácí ani na chvíli tempo a napětí. Dosti návyková záležitost. Uvidíme jaké budou ty další. Ani druhá řada nezklamala, možná je ještě napínavější - 90% Třetí řada trochu slabší, ale konec je výživný! - 80% Čtvrtá řada tak trochu nastavovaná kaše, ale místy napínavá - 80% Těším se na pátou.
MOST! (2019)
Okresní přebor (2010)
Dámský gambit (2020)
Případy 1. oddělení (2014)
Vláda (2010)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Dokonalé! Snad jen 5. série prokládaná vzpomínkami nebyla nutná. Jinak čistých pět hvězdiček. Steve Buscemi je můj oblíbenec z filmů bratří Coenů a ani tentokrát nezklamal. Jeho zásluhou člověk fandí i hajzlům. Musím zmínit i skvělý dabing. Až na Lindu Rybovou, která v podstatě jen deklamovala. Děkuji za nezapomenutelných 50 hodin, které jsem u tohoto seriálu strávila.
Vyšehrad (2016)
Mám 100 chutí dát rovnou 100, ale ještě není ani půlka, tak počkám. Jako milovnice, návštěvnice fotbalu a samozřejmě Sparťanka se tetelím blahem. Tohle se fakt povedlo. Jsem už v důchodovém věku, ale na Spartičku ještě dojdu. Až to nepůjde, snad mě kluci donesou ;o)