Recenze (117)
Rychle a zběsile 9 (2021)
Cypovina, nic víc, místy jsem nevěděl, kde vůbec jsem...
Rudý přízrak (2020)
Eastern s muzikou jako od Moriconeho, hodně ujetý, snad už by to o tý válce stačilo..
Kremeň. Osvobožděnije (2013) (seriál)
Tak Stalone i Schwarzeneger jsou někde úplně jinde, tohle je nářez jako hrom. První část - teda díl - o.k., ale tahle druhá to je mazec. Jenom ta závěrečná část se nějak vymkla scénářům z ruky a byla trochu trapná. Stejně tak i chvílema to bylo nic moc, ale jinak - nebylo to tak špatný!
Kolo času - Loučení (2021) (epizoda)
Těšil jsem se, ale bída bídoucí. Je vidět málo peněz, ani hlavní Pike to nezvládá a to nehovořím o ostatních, to je děs, snad i Troška by to zvládnul s nehercema líp. Nesednul tam ani jeden, to nemluvím o tom, že se tam vystřídali všechny národnosti, včetně cikánů - nevídané na fantasy. Jedno a dost a never more!
Kremeň (2012) (seriál)
Ruská varianta Rambo 1 jako vyšitá! Akorát že na to prostě hoši nemaj...
Nebezpeční skřítkové (2021) (seriál)
Fakt nevím, pro koho ten fantasy horor je. Pro děti asi těžko díky utrženým hlavám, pro dospěláky je to zase zmršený tím malým hajzlíkem. A Josefína to je sráč první kategorie a měli ji sežrat hned ve druhý díle, pak by se na to dalo možná koukat. Ještěže to má jenom dvacet minut.
Ztracený symbol (2021) (seriál)
Tak nějak nic moc. Herecké obsazení i režie mě nenadchlo - chybí tak nějak svižnost, chvílema to nudí, je to roztahaný a pomalý. Dvě hvězdy ani nevím za co. Škoda. Jednou a dost. Docela zklamání...
Halloween zabíjí (2021)
Úplně a to tak že úplně zbytečný film. Nevím, co tím básník chtěl říci. Další pokračování??? Ne a ne a ne. Toto se opravdu nepovedlo. Jednou a dost. Škoda takto zkurvit značku Michael Myers....
Není čas zemřít (2021)
Myslím, že nejslabší bondovka z celé série. Chvílema by to ještě šlo, ale celkově to prostě není BOND ani náhodou. Bond táta? Děs. A nechat Bonda umřít??? Bylo to někde? Nevzpomínám si. Umřel Bond, umřete celou sérii. Škoda, Flemming by se divil... tak jsem to shlédl ještě jednou - vše odporuje tomu, co dělalo Bonda Bondem. Hlavně ten začátek je úplně jinej a i jinak je to prostě Bond totálně zabitej. Jděte se s tím vysrat 😡💩 Škoda, ale díky za ty předcházející. Tohle je prostě game over! A sotva už bude líp....
Aquarium of the Dead (2021)
Další kousek z Asyla! Já Asylum prostě žeru, to je prostě luxus. Jen bych rád věděl, kdo to financuje, kdo za tím stojí, nemůže to prostě vydělat ani kačku. Ale je to prdel!!!