Recenze (117)
Morbius (2022)
Tak jako docela jo, efekty o.k., ale závěrečná strkanice - pouštěl jsem si ji dvakrát, ale tak nějak jsem furt nevěděl vo co go...Hodně slabé na Marvel.
Ztracené město (2022)
Tak hvězdné obsazení jo, Sandra je pořád kočka, ale neutáhne to sama. Tatum o.k., Pitt taky, Radcliff prostě nění herec...Jinak hodně slabé céčko...
Megahroznýš (2021)
Další Megasračka od Asylum. Tentokrát veliká užovka a září zde Eric Roberts - sic jen sedí, ale září :)) Pro milovníky nutné vidět!!!
Land Shark (2020)
Viděno na Youtube - Asylum jsou normální sračky proti tomuto skvostnému dílku!!!Žralok kříženej se žížalou - to tu ještě asi nebylo. Mazec, pro milovníky tohoto žánru více než nutné!!!
Uncharted (2022)
Tak mě to nějak nesedlo, jednou a dost. Škoda a to jsem se těšil...to finále s loděma jsem nedal...
Moonfall (2022)
Tak nevim, ale bylo to blbý jako dvojka máslo. Pane Emmerich, to je propadák.......a eště zbytečně dlouhej.
Síla psa (2021)
Tohle a na Oskara?...Cumberbatch to drží nad vodou...ale jinak...........
Eternals (2021)
Škoda, no...
Krvavě rudé nebe (2021)
Neskutečná upírská řežba a masakr. Bavil jsem se výborně!
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
tohle je pohádka???a k tomu velká a výpravná??ježišmarjá.........