Recenze (117)
Chicago Fire (2012) (seriál)
Zajímavej seriál od hasičů, krimi, drama a romantika a ještě k tomu sem tam oheň.
Helix (2014) (seriál)
Docela pěkně se tahle sci-.fi rozjela. Sem tam dost lekavý, jde z toho zima. Uvidíme ve druhé sérii.
Městečko Haven (2010) (seriál)
Zezačátu docela příjemná sci-fi. Postupem času se to ale tak zamotalo, že jsem nevěděl, která bije a hlavně, že se pořád neví proč ty problémy v Havenu jsou.
Grimm (2011) (seriál)
Ale jo. Mě se to líbí. Oddychovka. A nejlepší je Monroe :)
Hell on Wheels (2011) (seriál)
Dost příjemnej seriál z westernového proředí, moc pěkně ukazuje jak to vypadalo při stavbě Union Pacific. A muselo to bejt fakt peklo. Postava Cullena Bohanona je báječná a sekunduje mu pan Durant. Paráda.
Broadchurch (2013) (seriál)
Naprosto parádní detektivka s tak překvapivým koncem, že jsem jenom zíral s otevřenou pusou! Opravdu povedená věc. Vřele doporučuju milovníkům detektivek.
In the Blood (2014)
Čtyři hvězdy za Ginu Carano. Lehké béčko, které nenadchne, ale ani neurazí.
Od soumraku do úsvitu (2014) (seriál)
Tak pilot je skvělej, jsem zvědavej jak to bude pokračovat, ale zatím prima a těším se.
Machete zabíjí (2013)
Danny opět řádí. Oddychovka.
Blade Runner (1982)
Nevím proč to je kultovní sci-fi. Nudil jsem se, usnul jsem, vzbudil se, vrátil to zprátky ale o nic sem nepřišel. Vleče se to jako sirup, nudí to. Dvě hvězdy za Forda a muziku.