Recenze (579)
Dirk Gently's Holistic Detective Agency - Season 2 (2017) (série)
Pro druhou sérii platí v podstatě to samé, co pro první, jen je tu navíc ještě kouzelně nablblý svět Wendimoru. Kostýmy z tohoto světa navíc nostalgicky připomenou laciné kulisy z raného Červeného trpaslíka.
Na střeše (2019)
Dojemné, i pro cynika.
MOST! (2019) (seriál)
Nic není dokonalé, ani město Most, ani seriál Most! Ale seriál k tomu ma asi o něco blíž. Neprvoplánový humor, drama bez afektu, dojemné zakončení.
Fair Play (2014)
Silné téma, ale pohříchu sterilní zpracování. A vlastně to o tom dopingu nakonec zas tolik není, spíš o sté variaci na téma "STB vyjebává s lidmi".
Živitel (2017)
Film, který člověka zasáhne. A je to díky výborně napsaným postavám, každá rána osudu pak vedle nich zasáhne i vás.
Mrazivá pomsta (2019)
Asi jako kdyby Taken natočili bratři Coeni. Velmi morbidní, velmi černohumorné, velmi zábavné.
V pasti (2018)
Námět je dobrý, Sandra Bullock taky, ale filmu chybí napětí. Když se takový strašpytel jako já nebojí za celý film ani jednou, není to pro horor moc dobrá vizitka.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Plusy - hlavní hrdinka, z charakterového, i technického hlediska, world building. Minusy - další postavy nejsou tak zajímavé, idiot plot v jedné z podzápletek, zbytečný cliffhanger na konci.
Učitelka (2016)
12 rozhněvaných mužů za železnou oponou, přičemž na lavici obžalovaných sedí Dolores Umbridgová.
Skleněný (2019)
Asi nejhorší film, co jsem viděl v kině. Kdyby jen film, Bruce hrozný, Samuel hrozný, jen McEvoy je dobrý, ale zase nepředvádí nic, co bychom neviděli v Rozpolceném. Příběh nedává smysl, dialogy jsou na škále nudné až fyzicky bolestivé.