Oblíbené filmy (10)
Před soumrakem (2004)
Před úsvitem (1995)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
3-iron (2004)
Prostě sen. Na příběhu samotném snad zas tak moc nezáleží, ale to kouzlo, které z filmu sálá mne uchvátilo.
25. hodina (2002)
Dokonalý trik (2006)
Film je vyprávěn v nekolika časových rovinách, na což si člověk musí chvilku zvykat (zvlášť začátek byl pár střihů před mými myšlenkami, než jsem pochpil o co jde), ale konečné sepjetí je perfektní. Největší výhodou je samozřejmě rozložení napětí ve filmu, kterého se dostává požehnaně. Jako největší nevýhodu vydív v tom, že ani jeden z hrdinů není klaďas. A tak jsem se ocitl v pozici pouhécho pozorovatele, který se těžko může vcítit do některé z postav.