Recenze (2 438)
Legenda o Tarzanovi (2016)
Mr. David "věčný mudla" Yates - hmm hmmm. První pětiminutovka a střet moderní armády s divochy vypadal tak nadějně... Pak něco málo nic neříkající kostýmované nudy, kterou Yates celkem zvládá. Noa pak začlo to pravé tóčo v Africe …Nesmyslný střih, zkratkovitost, mizerně pojatá akce, nesympatický představitel hlavní postavy, zničení příležitostí pro výborné herce Ch. Waltze, D. Hounsoua a S. L. Jacksona. Jen ta Margot byla jediným světlým bodem celého filmu. … blééé, mohl to být podle scénáře zajímavý pohled na Tarzana, ale ...
V srdci moře (2015)
hmmm. Ten film je moc dobrý na to označit jej za blbost, i když Howard umí rozhodně lépe. A tohle chtělo příliš věcí najednou a nezvládno pořádně předvést ani jednu. Jen ta sladkobolná klaďácká Hemsworthova tečka tam nemusela být.
Na Hromnice o den více (1993)
Nejde o ztřeštěnou komedii ala Krotitelé duchů, spíš neskutečně nabušenou sondu do nitra jedné cinické a sobecké osobnosti a hlavně famozní herecký koncert z před kamery neslezevšího Billa Murrayho.
Hráči se smrtí (1990)
UPDATE 2018: Další z řady filmů, které vidím znova po dlouhých letech. Fenomenální kamera, krásná hra se světlem a s kulisami, snová výprava, výborné herecké obsazení... Tenhle kousek je neprávem polozapomenutý.
Forrest Gump (1994)
UPDATE 2018: Kolikrát jsem jen Forresta za svůj život viděl... poprvé před 20 lety, pak mě provázel střední školou a letos hned 2x znova na blu ray. je to fenomenální film. Sice ne tak ztřeštěný jako samotná kniha, ale prostě patří mezi 10 nejlepších filmů, co se kdy natočili.
Smrtonosná past (1988)
UPDATE 2018: stále božíííííííí . viva Soukup - taky dobrej jako Pyško.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Skvělá a svižná první seznamovací půlhodina, stále zábavná druhá nečarovská , nic moc dramatická třetí půlhoďka, pak nastupují digitální obludky a strašlivé epično …Až zase Kowalskiho epilog byl príma. Ach jo a to jsem už skoro začínal mít rád potterovský svět...
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
UPDATE 2018: Ultimátní guilty pleasure z dob, kdy Paul W.S. byl pouze Paulem Andersonem. Vrcholem je možná už bitka Cage se Scorpiem a zamrzí zbytečně trapně zabili Gora. I tak pecka neskutečná, která bude ještě lepší, když je člověk pod vlivem ...
Pawn Shop Chronicles: Historky ze zastavárny (2013)
Takhle dobrý jsem to nečekal. Hodil by se ale lepší dramaturg.
Liga spravedlnosti (2017)
Kdo je na tom hůře? Zack Snyder profesně nebo DC svými plány?