Recenze (25)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Krásny príklad toho ako dnes Hollywood ryžuje peniaze na značke. Pravý fanúšik Star Wars nepotrebuje komentár.
Pásky z Nagana (2018)
Som fanúšik hokeja a tento dokument vo mne vyvolal silné emocionálne pocity že som prežíval radosť ako keby to vyhrali Slováci. Well Done Ondřej Hudeček.
Tvář vody (2017)
Guillermo del Toro natočil slušný príbeh s kvalitným scenárom, hudbou a veľmi dobre spracovaným retro vizuálom. The Shape of water vo mne v určitých momentoch vyvolal zvláštny pocit znechutenia ale ako celok to bolo veľmi fajn. Na druhu stranu si myslím, že oscar mal skončiť v iných rukách. 8/10
Backstage (2018)
Odpad! Komerčná sračka kde nefunguje absolútne nič. Jednotlivé scény sú zostrihané nelogicky. Mám pocit že jeden záber točili tak 3 sekundy bum strih 3 sekundy strih po každej replike strih wtf. Tretina filmu vyzerá ako hudobný videoklip a do toho tie mizerné herecké výkony. Aspoň tie tanečné choreografie boli fajn len kvôli nim ta hviezdička.
Liga spravedlnosti (2017)
Problém číslo 1: Nové postavy nemajú dostatok času nato aby diváka oslovili. Jediný kto si ma získal bol Flash. Jason Momoa ma síce charizmu ale to proste nestačí a Cyborg to isté čo Aquaman len bez tej charizmy. Myslím si že tu malo DC zvoliť rovnaký spôsob ako Marvel natočiť sólovky a až potom vytvoriť spoločný snímok. Problém číslo 2: Absolútne nevhodný humor áno je vtipný ale do DC sveta, ktorý by mal byť temný vôbec nepatrí. Najväčší face palm (superman a bytovka WTF). Problém číslo 3: CGI veľmi často pôsobí ako počítačová hra čo je pri takomto rozpočte neodpustiteľné. Zhrnutie: Vysrať sa na ten jebnuty humor. Spracovať to temnejšie brutálnejšie a využiť potenciál postav a hlavne nekopírovať Marvel čo sa týka spracovania. Sám o sebe to nieje zlý film no bohužiaľ je zlé podaný. 6/10
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Príjemná akčná oddychovka so svižným tempom a sympatickým Tomom Crusiom na, ktorom stojí celý film. Filmov tohto typu sme mohli vidieť tucet a Barry Seal je dobrý priemer. 6.5/10
Wind River (2017)
Konečne oddych od Hollywoodských blockbustrov a filmov čisto pre zárobok. Wind River je veľmi kvalitný film s mrazivou atmosférou odohrávajúci sa v zasnežených lesoch ktoré tomu dodávajú ešte lepší nádych. Veľmi dobre napísane a zrežírované. Každý pocit postáv prežívate intenzívne. Dúfam že nomanináciu na oscara získa. 4 a 1/2 hviezdičky.
Hora mezi námi (2017)
Nečakajte nejaké dych berúce survival. Je to klasický romantický film s prvkom prežitia aby bol trošku zaujímavejší. Snímok ponúka milión krát obohrané scény, ktoré sme videli v x filmoch a je extrémne predvídateľný. Ale aj napriek tomu je to celkom fajn.
Blade Runner 2049 (2017)
Úžasne filmárske remeslo. Perfektná kamera, strih, réžia, herci všetko tip top. Potom tu nastáva otázka prečo 3 hviezdičky? Na začiatku filmu hltáte každú sekundu. Ste očarený perfektným vizuálom a tak sedíte a spokojne sa dívate. Problém nastáva asi tak po hodinke kde sa prvý krát pozriete na hodinky a začnete premýšľať nad tým že jedna scéna, ktorá mohla trvať asi 1 minútu tak trvá 5. A to isté dokola. Viem že Denis Villeneuve chcel natočiť dokonalý film a z časti sa mu to podarilo ale je tak nudný že vám už je jedno aký pekný záber, strih, či posun v deji vidíte proste len čakáte kým to konečne skončí.
To (2017)
Konečne horor podľa môjho gusta. Žiadne jump scare každých 5 minút ale chvályhodné budovanie strašidelnej atmosféry, ktorú spestruje podarený humor. Pennywise hraný Bill Skarsgårdom perfektný. Partia deti solídna až na pár menej výrazných postáv žid a černoch (meno si nespomeniem). Troškou mi ale vadilo, že príbeh je veľmi priamočiary a nejde viac do hĺbky. Tak či tak je IT zatiaľ jedným z najlepších filmov roka.