Recenze (314)
Dokud nás svatba nerozdělí (2017)
[ČSFD projekce, Hradec] Konečně nemusí být u filmu člověku trapně za hloupé prvoplánové úchylné vtipy, tělní tekutiny, výměšky a stupidní lidi. Asi bych trošku zkrátil stopáž, ale jinak opravdu můžu po delší době říct, že jsem viděl kvalitní komedii.
2048: Není úniku (2017)
Co takhle spin off s Davem Bautistou? :) A stejně jako u 2036 Nexus Dawn se jedná spíš o vystřizenou scénu doplňující děj než o plnohodnotný krátký film :)
Blade Runner 2049 - 2036: Nexus Dawn (2017)
Spíš než krátký film je to vystřižená scéna z celkového filmu, menší lákadlo na film.
Janička (2017)
Nevím, jestli to bylo myšlené vážně, nebo jen všichni vzali hodně těžký drogy a vzali do ruky kameru. Po dlouhé době jsem odešel z kina na spáčilku.
To (2017)
Vemte Stranger things, zkraťte to, přidejte víc gore prvků a uberte napětí. Tadááá, "To" je na světě.
Čepel smrti (2009)
Trochu je mi líto, že Kučerovi netočí dál. Je to výborný bizár.
Vánoční Kameňák (2015)
Nejlepší kameňák. Cítil jsem se méně trapně než u předchozích dílů. Cca o jednu hvězdičku.
Blood Drive - Welcome to Pixie Swallow (2017) (epizoda)
Druhý díl je odzbrojující. Snesitelně úchylný, krvavý, sexy, brutální, vtipný a trash. Ještě lepší než druhý. Třetím dílem to asi zvolní, nicméně zábava je to velká.
Blood Drive - The F*cking Cop (2017) (epizoda)
Tak tohle je hodně dobrý. První díl překvapil, vůbec jsem nevěděl do čeho jdu a hodně mi chybělo něco takovýho. Doufám, že si to udrží tu laťku alespoň na čtyřech hvězdách, protože pizza pivo kámoši a tenhle trash je to pravý ořechový.
Vetřelec: Covenant (2017)
Zatímco Prometheus se mi i na vzodry veškeré kritice líbil, tohle bylo fakt hodně špatný. Asi ještě zkusím EXODUS a pokud i to bude sračka, Ridleyho budoucí filmy budu raději ignorovat.