Recenze (464)
Legionář (1998)
Myslím, že by se Jean-Claude měl držet "svého kopyta", v jeho případě roznožek a kopanců.
Vládci vesmíru (1987)
Tohle je hraná obdoba kresleného seriálu,akční velkopodívaná ve stylu fantastických vesmírných pohádek, kde se mísí naivita,napětí a humor.
Nemilosrdně (1986)
Jedno z nejotřepanějších témat, které si může filmař zvolit: policista chce pomstít vraždu svého přítele a partnera...a přesně podle předpokladu z toho nic originálního nevzešlo, i když tam hrají dvě hvězdy.
9 a 1/2 týdne (1986)
Zajímalo by mě, jak se asi cítili oba hlavní představitelé téhle erotiky, když k sobě údajně cítili "nepřekonatelný odpor" a měli hrát milostné scény.
Krásná mimozemšťanka (1988)
Docela zdařilá komedie, profesionálně udělaná,vtipná s mírně kýčovitou lovestory a předem naprogramovaným happyendem.
Vykoupení ducha (2002)
Uprchlý vězeň,zlý šerif,hodné děti a jejich opuštěná maminka, protivná teta- a nakonec happyend (po americku) jak má být. Celkový dojem: "pohádka " vyvolávající úsměv...
Fantastická cesta (1966)
Originální sci-fi, v němž lékařský tým pronikne miniaturní ponorkou do mozku těžce raněného vědce, aby provedl operaci.Oscar za speciální efekty byl zasloužený. K tomuto tématu se vrátil Spielberg a Joe Dante filmem Innerspace.
Smrtící triky (1986)
Povedený dobrodružný snímek s mnoha zvraty. Malé nedostatky ve scénáři jsou kompenzovány svižným dějem a dobrými hereckými výkony.
Moucha 2 (1989)
Je to slušný horror,který však v porovnání s hlubokou symbolikou a logickým uspořádáním prvního dílu působí jen jako velmi slabý, plochý a roztříštěný odvar.
Moucha (1986)
Horror jak má být a přitom má hlubší myšlenku než jen příběh o jednom nepovedeném pokusu. Výborně natočený film s precizními speciálními efekty, maskérkou prací a vynikajícími výkony herců.