Recenze (464)
Dotek Medúzy (1978)
Jo, telepatie, to je věc. Stačí, když se mi někdo nelíbí a já ho zničím. Trochu je to přehnané, ale Burtonovi to odpouštím.
Dny vína a růží (1962)
Jacka Lemmona jsme zvyklí vídat většinou v komediálních rolích, ale on umí zahrát i role dramatické,až tragické.
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Pohodový film, ve kterém se na pohřbu svých rodičů sejdou dva úplně neznámí lidé v cizí zemi a v podstatě začnou jít v jejich kolejích.
Maratón (1968)
Tak tenhle film se začal vymykat ostatním z válečné branže, stačí se podívat na rok vzniku. Film jsem viděl jako školní představení a od té doby se po něm slehla zem.
F. L. Věk (1970) (seriál)
Sice jenom čb , ale perfektní vystižení doby, perfektní herecké výkony a hned při úvodních titulkách výtečná hudba člověka slavnostně naladí - jeden z televizních skvostů.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
V tomto případě platí, že dva (terminátoři) jsou lepší než jeden a že dvojka je lepší než jednička (film), Ale bez Arnieho by nebyl ani jeden, už se těším na trojku!!!
Psycho (1960)
Stačí starý barák, jeden šílenec, trochu tmy a pak se bojíme jít na WC sami.
Jurský park (1993)
Je to sice fantastická podívaná, ale když si vzpomenu na mamuty a triceratopsy Karla Zemana, tak tohle je příliš dokonalé.
Hlad (1983)
Moc se mi to nelíbilo, kde hraje Bowie, tak je bizarnost . Překvapila mě účast Catherine. Všechno je takové nelidské, ale to má zřejmě být.
Duel (1971) (TV film)
V hlavní roli automobily a o to je to napínavější a tajemnější, Spielberg byl prostě talent, což tímto dokazuje.