Recenze (46)
Mars útočí! (1996)
Dokonalá zábava pro celu rodinu - BOŽÍ 100%
Cliffhanger (1993)
Já tohle prostě žeru - 90%
12 let v řetězech (2013)
Obludně dlouhý film, který mě po zhruba 100min. nudil a už mě moc nezajímal....
Café de Flore (2011)
Pro mě neskutečně silný film s několika slabšími momenty. 90%
Konzultant (2013)
I Ridley Scott umí natočit sračku - ODPAD!!!!
Dr. House (2004) (seriál)
Na plný počet hvězd to není, pro mě seriál časem upadne do stereotypu. Postupem času místy nudí, ale je to stejně dobrý Dr.House :-)
Zmizelá (2014)
Rozhodně to není nejlepší Fincher, ale laťku si drží jeho filmy sakra vysoko. Bohužel pro tento film, já mám velké čekávání a ty se naplnila tak napůl.70%
Andělé všedního dne (2014)
Pro mě nepochopitelný scénář...
Vášeň mezi řádky (2013)
Pro mě jeden z nejsilnějších filmů za poslední měsíce. Fiennes hraje bravurně a film by si zasloužil daleko větší hodnocení. 90%
Hranice života (2005)
FANTASTICKÁ ATMOSFÉRA V JEDNOM Z NEJLEPŠÍCH FILMŮ CO JSEM VIDĚL. 100%