Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Akta X (1993)
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Spartakus (2010)
Spartakus: Bohové arény (2011)
Živí mrtví (2010)
Přátelé (1994)
Simpsonovi (1989)
Želvy Ninja (1987)
Upíří deníky (2009)
Nemyslela jsem si, že by někdy nějaký seriál mohl předčit nejoblíbenějšího Dextera a už vůbec néé, že bych mohla milovat nějakou jinou upířinu víc než Twillight!!!Ale stalo se a já jsem tomuhle seriálu naprosto podlehla...:-)Hlavně super ironickému a sarkastickému Damonovi a ten jeho úsměv...áách, jsem zamilovaná:-)).
Ovládací panel