Recenze (14)
Oranžáda (2016) (seriál)
Po dlouhé době. Láska na první pohled. U anime nikdy nečtu děj. Jen se kouknu na obrázky a rozhodnu se, podívám-li se na to. Láska na první pohled. Nemyslela jsem, že se v mých očích může něco tak moc přiblížit Ao Haru Ride. Ne, tenhle komentář nenese žádnou úžasnou myšlenku. Jen moje pocity. A jsem fakt ráda, že jsem tohle mohla napsat.
Čistá duše (2001)
Pecka, doufám, že jednou budu jako on xD
Tajemství (2006)
Tenhle film mění životy. Hej a jak jsem tomu na začátku nedůvěřovala.
Pátý element (1997)
Jsem šťastná, že jsem vyrostla na něčem, jako je tohle :3
jOBS (2013)
"...nějak se nám podařilo navrhnout textový editor, který nemá fonty..."
Atlas mraků (2012)
Kouknout se na Atlas mraků jednou prostě nestačí.
Tátova volha (2018)
A mně se to líbilo, bylo to dobře zpracované, ale ne jako komedie.
Úžasňákovi 2 (2018)
Hodně dobře zpracovaný, doporučuju, jděte do toho, je to takový vyvážený - jak je každý člen rodiny osobnost, dostává to spoustu rozměrů (ač bylo na můj vkus málo času věnováno tomu blonďatýmu klučinovi... Dashovi?). Nemůžu říct, že by mě to uchvátilo na pět *, ale to je prostě subjektivní pocit.
Emoji ve filmu (2017)
Moc hezké a aktuální, odsouzeno lidmi asi kvůli tomu, že se jim nelíbí, "kam ta doba spěje".
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
"Jsi tak podivně nesympatická osoba..." -Haymitch ke Katniss, 2013