Recenze (14)
Tátova volha (2018)
A mně se to líbilo, bylo to dobře zpracované, ale ne jako komedie.
Úžasňákovi 2 (2018)
Hodně dobře zpracovaný, doporučuju, jděte do toho, je to takový vyvážený - jak je každý člen rodiny osobnost, dostává to spoustu rozměrů (ač bylo na můj vkus málo času věnováno tomu blonďatýmu klučinovi... Dashovi?). Nemůžu říct, že by mě to uchvátilo na pět *, ale to je prostě subjektivní pocit.
Zmenšování (2017)
Za ten pád skály (a vůbec celý konec) jsem srazila hvězdu. Tu druhou za to, jaké klišé to bylo.
Švýcarák (2016)
já... fakt netuším. v jednu chvíli mám pocit, že větší blbost na světě není, v druhou, že je to vlastně hrozně hezký, nakonec jsou tam chvíle, kdy to je oboje najednou. prostě nevím.
Oranžáda (2016) (seriál)
Po dlouhé době. Láska na první pohled. U anime nikdy nečtu děj. Jen se kouknu na obrázky a rozhodnu se, podívám-li se na to. Láska na první pohled. Nemyslela jsem, že se v mých očích může něco tak moc přiblížit Ao Haru Ride. Ne, tenhle komentář nenese žádnou úžasnou myšlenku. Jen moje pocity. A jsem fakt ráda, že jsem tohle mohla napsat.
Hoodwinked Too! Hood vs. Evil (2011)
PROČ. Oni vyvážili autobus falešnými vousy??!!
Emoji ve filmu (2017)
Moc hezké a aktuální, odsouzeno lidmi asi kvůli tomu, že se jim nelíbí, "kam ta doba spěje".
Čistá duše (2001)
Pecka, doufám, že jednou budu jako on xD
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Blbost...
Tajemství (2006)
Tenhle film mění životy. Hej a jak jsem tomu na začátku nedůvěřovala.