Recenze (8 383)
Dokonalý šéf (2015)
Nebylo to ploché..
Nerve: Hra o život (2016)
Dobře nadupaný a promyšlený příběh z ne zcela vzdálené budoucnosti. Bacha na to.!
Riding Shotgun (2013)
Krásné.. poetické. Takové! :-))
Key Largo (1948)
Nebylo to nudné ani předvídatelné.
Memento (2000)
Originální.
Vinnetou - Vinnetou: Poslední bitva (2016) (epizoda)
Slušné zakončení.. Mělo to nádech i sílu.!
Obr Dobr (2016)
Ukecané, přemuzikované, Williams má krásné noty, ale je jich mnoho..
Nádraží (2017) (seriál)
Zklamání, velmi trapné.. škoda, jako nápad výborné!!
Ben Hur (2016)
Na slavnější adaptaci z konce padesátých let s velkým sympaťákem Hestonem to ani náhodou nemá.!
Omar (2013)
Velmi silné a velmi velmi citlivé téma v popředí příběhu o lásce...