Recenze (8 382)
Takhle se s dámou nejedná (1968)
Fanatik vs. detektiv.
Colombiana (2011)
Hmmm...
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Nic nového, ale hezké.. :-)
Svědkové (2003)
Velmi mortální.. Válka!
Bez konce (2008)
Moc příjemný příběh dvou osamělých duší..
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Hrůzné...
Mládí (2015)
Film mě mile překvapil vizuální a zvukovou stránkou.. Velmi příjemné umění!
Knězovy děti (2013)
To je nápad, pane.. a co z něho vznikne.?! Tragikomedie jak vyšitá... WOW!
Šílenství (1994)
Každý horrový režisér chce otevírat brány pekelné.. a Carpenter vás vždy pobaví!!
Děda je lotr (2016)
Hrůza, je mi za De Nira špatně..!!!